Sinds een paar dagen slecht contact tussen TV box en AB. Opeens bij gebruik van de guide reageerde de TV box niet meer op de AB. Sindsdien kan ik de AB voor 1 actie gebruiken waarna hij iets van een minuut niet meer werkt en dan reageer hij weer op 1 actie. enz. Tot hij helemaal niet meer reageert. Heb intussen, zowel de AB, als de tv box als de modem meermaals gereset. Gen verbetering. Lijkt mij een probleem van de tv-box. Iemand een oplossing?
Bladzijde 1 / 1
Hi @Cees-Jan ,
Ik help graag mee om de verbinding tussen de TV Box en de afstandsbediening weer optimaal te krijgen! Zou je de resets van de TV Box en de afstandsbediening willen uitvoeren die hier beschreven staan: afstandsbediening uitleg. Op de achtergrond heb ik nog een reset van de TV Box uitgevoerd - laten we hopen dat we met deze acties weer een goede verbinding hebben!
Laat je weten of het geholpen heeft?
Ik help graag mee om de verbinding tussen de TV Box en de afstandsbediening weer optimaal te krijgen! Zou je de resets van de TV Box en de afstandsbediening willen uitvoeren die hier beschreven staan: afstandsbediening uitleg. Op de achtergrond heb ik nog een reset van de TV Box uitgevoerd - laten we hopen dat we met deze acties weer een goede verbinding hebben!
Laat je weten of het geholpen heeft?
Beste Sander, net beide resets gedaan. Maar geen enkel resultaat, helaas
Hey @Cees-Jan ,
Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice. En dat er inmiddels een nieuwe afstandsbediening naar je toe is verzonden. Laat je ons weten of hiermee het probleem is opgelost?
Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice. En dat er inmiddels een nieuwe afstandsbediening naar je toe is verzonden. Laat je ons weten of hiermee het probleem is opgelost?
Heren, vandaag nieuwe AB gekregen, maar die doet ook helemaal niets. Denk echt dat het ligt aan TV-box. Net of die steeds in een loop komt en niet meer reageert voor geruime tijd.
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.