Hallo,
ik heb sinds een maand of 2 T-Mobile Thuis.
Over glasvezel internet niets dan lof maar voor TV moeten jullie je echt dood schamen dat je dat je klanten aanbiedt.
Situatie: TV-box bekabeld aangesloten maar kwaliteit van het beeld is niet echt goed hè. Live beelden hebben minimaal een vertraging van 30 tot 60 seconden ten opzichte van Ziggo (vergeleken met de buren tijdens een voetbalwedstrijd.
dat is allemaal nog tot daar aan toe maar wat me nog het meest irriteert dat jullie anno 2022 geen stabiel beeld kunnen leveren.
ik heb dagelijks vooral bij live uitzendingen (voetbal via Ziggo Sport of ESPN maar vaak ook bij gewone uitzendingen storingen. Grijs beeld, haperende stemmen en al diens meer.
alles al meermalen gereset zowel modem als tv box. Overigens heb ik het ook als ik via de tv app kijk zowel op mijn TV beneden als boven.
het is echt treurig en ben eigenlijk van plan om tv maar op te zeggen en terug te gaan naar Ziggo want ben echt heel teleurgesteld.
graag hoor ik of er meer mensen last hiervan hebben en van T-Mobile hoor ik graag wat jullie hieraan gaan doen?
vanaf moment 1 geen plezier gehad van mijn TV abo in tegenstelling tot glasvezel internet!
hoor graag van jullie