Sinds de laatste week van maart 2025, heb ik connectie problemen met de Odido TV App op mijn Samsung TV's.
Het model 2024 kan de TV App regelmatig niet vinden en na een herstart (TV Uit/Aan) vindt de connectie wel plaats.
Met het model 2018 moet ik, bij elke keer inschakelen van de TV, de inloggegevens opnieuw invoeren. Alvorens er geen connectie plaats vindt en de TV/App de opmerking geeft 'Kan je niet verbinden'. Dan moet je eerst de TV stroomloos maken en na de herstart de inloggegevens invoeren.
N.a.v. een melding door Teresa op 9 februari 2025, heb ik op beide TV's de Apps verwijderd en opnieuw gedownload en geïnstalleerd. Mij valt op dat beide downloads gedateerd zijn op 31-03-2025 maar dat de versie nummers niet gelijk zijn.
Citaat van Teresa:
Wij vragen altijd eerst om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Op die manier sluiten we uit dat het aan een verouderde versie ligt en wordt de app weer volledig opnieuw ingeladen. Is het inmiddels gelukt om dit te testen? Zo niet, wil je dit dan eens proberen?
Het Samsung model 2018 heeft de App met versie 2.0.5184 en het Samsung model uit 2024 heeft versie 2.0.3774, zie afbeeldingen.
Waarom zijn er meerdere versie nummers in omloop?
En.....
na een keer Uit/Aan schakelen werkt mijn model 2018 nog steeds niet. M.a.w. geen verbetering!