Skip to main content
Beantwoord

commerciële TV zenders geven geen beeld (25009)


Zodra ik op een commerciële TV zender klik krijg ik deze melding:

Er is iets mis gegaan (25009)

De storing is nu al meer dan 30 minuten.

Op de zenders NPO1 2 en 3 krijg ik wel beeld.

Beste antwoord door TMTV

@wana64 Heb je DSL? Er is momenteel nog een storing gaande. Als je op pauze drukt en kort daarna op play heb je als het goed is weer beeld. Dat is dan zo goed als live (ongeveer een halve minuut vertraging). Dit moet je wel herhalen als je zapt. Zo kun je tot het is opgelost toch TV kijken.

UPDATE: De storing zou opgelost moeten zijn. Werkt het inderdaad weer?

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

44 reacties

  • 4 reacties
  • 19 september 2022

Dit probleem heb ik ook op mijn Apple TV. Wanneer ik via de TV Anywhere op mijn mobiel wil kijken, krijg ik de code 314999 bij de commerciële zenders. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 19 september 2022

Ik heb exact hetzelfde probleem, op de apple TV krijg ik 25009 meldingen bij de commerciële zenders.


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 19 september 2022

Hier het zelfde probleem maar sommige commerciële zenders (bijvoorbeeld TLC) werken wel. Error code bij mij is net als bij Nicko444 25009. Dit is sinds ongeveer 18:00 bij ons.
Op onze Android TV werkt ‘t wel gewoon.


  • Debutant
  • 3 reacties
  • 19 september 2022

Ook hier hetzelfde probleem, al een paar uur zijn de commerciële zenders niet beschikbaar. Melding op twitter gemaakt voor het webcare team maar helaas reageren zij niet.


  • is een Master Poster
  • 17 reacties
  • 19 september 2022

Enkele zenders doen het zoals NPO 1, 2, 3, BBC, regiozenders. De meeste commerciële en extra pakket zenders doen het niet. Regio 2545, Den Haag.

Kijken via: Apple TV, iPad.

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 19 september 2022

Ik kan ook niet op de commerciële zenders (kijk op pc) tv dienst tijdelijk niet beschikbaar (610099)


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 19 september 2022
peterz67 schreef:

Hier het zelfde probleem maar sommige commerciële zenders (bijvoorbeeld TLC) werken wel. Error code bij mij is net als bij Nicko444 25009. Dit is sinds ongeveer 18:00 bij ons.
Op onze Android TV werkt ‘t wel gewoon.

Extra informatie: 
Op een Mac met Safari browser krijg ik ook een foutmelding en werkt (bijv.) RTL 4 niet.

Als ik Firefox gebruik, op een Mac, dan werkt het wel (getest met RTL 4).


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 19 september 2022

Hier dezelfde problemen op iPhone en AppleTV. Beide vorige week geüpdatet naar nieuwste iOS/TVOS, maar daarna werkte alles nog prima. Sinds tenminste het middaguur 25009/314999 meldingen bij commerciële zenders. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 19 september 2022

ik heb een poosje in de wacht gestaan bij T-mobile, het probleem is bij ze bekend. Ze werken eraan… Staat nu ook gepost bij ze.


  • Doet lekker mee
  • 140 reacties
  • 19 september 2022

Na de foutmelding gekregen te hebben en de appleTV herstart te hebben, vindt de app dat ik geen internet verbinding heb. "controleer de netwerkverbinding en probeer het opnieuw". De appleTV heeft gewoon een netwerk verbinding en HBO Max werkt gewoon.

Blijkbaar is d'r een server omgevallen ofzo…..

 


  • is een King Poster
  • 26 reacties
  • 19 september 2022

Krijg ook fout 314999 op Anywhere. Is er iemand die dit kan en wil ophelderen?


  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 19 september 2022

postcode 2552 hetzelfde probleem

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 19 september 2022

bij mij werkt het weer :-) (postcode 2134)


  • Doet lekker mee
  • 140 reacties
  • 19 september 2022

Ik heb ondertussen weer beeld.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 20 september 2022

Ik ook heb weer beeld sinds gisteravond laat.

postcode 5922


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 20 september 2022

Hi allemaal, merci voor alle meldingen! We ontvingen meerdere meldingen gisteren dat er problemen waren om met Apple apparatuur bepaalde tv-zenders te kijken. Gelukkig heeft de leverancier dit gisteravond opgelost. Excuses voor het ongemak. Klopt het dat jullie allemaal weer probleemvrij zijn? 💪


  • Debutant
  • 3 reacties
  • 20 september 2022
Lisa schreef:

Hi allemaal, merci voor alle meldingen! We ontvingen meerdere meldingen gisteren dat er problemen waren om met Apple apparatuur bepaalde tv-zenders te kijken. Gelukkig heeft de leverancier dit gisteravond opgelost. Excuses voor het ongemak. Klopt het dat jullie allemaal weer probleemvrij zijn? 💪

 

Klopt, hier (postcode 2983) doen de commerciële zenders het ook weer. 👍


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 20 september 2022
Lisa schreef:

Hi allemaal, merci voor alle meldingen! We ontvingen meerdere meldingen gisteren dat er problemen waren om met Apple apparatuur bepaalde tv-zenders te kijken. Gelukkig heeft de leverancier dit gisteravond opgelost. Excuses voor het ongemak. Klopt het dat jullie allemaal weer probleemvrij zijn? 💪

Ja, in de loop van de avond werkte alles weer als normaal. 


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 20 september 2022

Helemaal super! Bedankt voor het aangeven @hbrinks en @thieukrete


  • is een King Poster
  • 26 reacties
  • 20 september 2022

Alles werkt weer. Het is interessant hier ook wat details te zien over oorzaak en wijze van oplossing.


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 21 september 2022

Hi @rahrah, helemaal super om te lezen! Als ik hier meer informatie over had, dan deelde ik die graag met je. Echter hebben we alleen doorgekregen wat het probleem inhield en dat het in de avond door de leverancier gelukkig weer was opgelost. Sorry! 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 21 september 2022

Welke leverancier?


TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1789 reacties
  • 21 september 2022

Huawei is de leverancier van het nieuwe tv-platform en de daaraan verbonden apps. De zenders die het niet deden zijn de zenders die gecodeerd worden doorgegeven. Ergens bij het decoderen voor Apple-devices zal iets mis zijn gegaan, maar gelukkig werkt het weer.


  • is een King Poster
  • 26 reacties
  • 22 september 2022

Heel fijn TMTV, bedankt voor de meerdere keren nuttige info, waarin ook directe oplossingen.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10757 reacties
  • 8 december 2022

Hoi @SebasT87, we ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Het kan zijn dat je alleen problemen ervaart met de TV. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: Onderhoud in week 47, 48, 49, 50 en 51 | T-Mobile Community.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen