Skip to main content

code: 532294 kan niet inloggen in Odido app na reparatie glasvezelkabel

  • 19 July 2024
  • 6 reacties
  • 53 Bekeken

Vorige week woensdag is onze glasvezelkabel doorgestoken tijdens graafwerkzaamheden. Na ruim een week bellen en zeuren stond gisteren ineens een monteur voor de deur. Gelukkig waren we thuis dus kon hij meteen aan de gang. Hij heeft netjes de kabel gemaakt en we hadden weer meteen internet.

S avonds de tv aangezet (met Chromecast). Odido app geopend maar sindsdien kunnen we niet meer inloggen en krijgen de melding: "Deze combinatie van TV klantnummer en TV pincode klopt niet (532294)". En het rare is dat we ook niet meer kunnen inloggen op alle andere apparaten (mobiele telefoons en tablets). Terwijl die het nog wel deden toen de glasvezelkabel kapot was.

Vandaag drie kwartier met de klantenservice aan de telefoon gehangen. Maar de conclusie is dat die beste jongen geen oplossing wist.

Iemand hier een oplossing?

6 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Erik Buijs, super fijn dat je internet weer werkt! Ik heb allereerst meteen een vergoeding hiervoor in het systeem gezet. Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Daarnaast zie ik dat er een ticket is aangemaakt voor je inlogissue. Dit wordt zo snel mogelijk opgelost. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooi weekend! Groetjes, Ishana

Bedankt voor het de verrekening van de vergoeding. Maar bedenk wel dat die 16 euro die ik nu terug krijg in schril contrast staat met de tijd en moeite die ik erin heb gestoken om iets geregeld te krijgen. Ik ben uren en uren aan het bellen geweest! Ik verwacht op zijn minst 2 maanden abonnementsgeld terug als compensatie.

Daarnaast snappen jullie volgens mij ook nog steeds niet goed dat ik nog steeds zonder tv zit. Wanneer wordt dat opgelost? We zijn ondertussen nu alweer een paar weken verder.

Wat moet ik doen om dit opgelost te krijgen ?

Waarom krijg ik nu net nog een bericht dat het ticket is gesloten omdat alles zogenaamd alles opgelost?

Tv werkt nog steeds niet!

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Erik Buijs, ik heb het gelijk voor je nagekeken en mijn collega's van de technische dienst geven in dit geval aan of je eerst wil proberen om de pincode in te vullen in het pincodeveld en daarna pas het klantnummer. Ze vermoeden dat dit het probleem oplost! Wil je dit voor me uitproberen en me laten weten of dit geholpen heeft? Mocht dit niet het geval zijn, dan geef ik dit gelijk door aan mijn collega's. Zodra je weer tv kan kijken, maak ik een vergoeding in orde voor de periode waarin je geen tv hebt kunnen kijken. 

Net geprobeerd. Dat is niet eens mogelijk. De pincode verdwijnt wanneer je het klantnummer intypt.

Dus daarna moet je alsnog de pincode invullen na het klantnummer. Werkt nog steeds niet.

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Erik Buijs, goed dat je dit aangeeft en bedankt voor het proberen! Ik heb dit meteen teruggekoppeld aan de technische dienst. Zij zullen zo snel mogelijk met een oplossing komen. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana

Reageer