Goedemorgen @imnotsure, van harte welkom op de Community!
Het klopt dat CNN voor problemen zorgt in de TV Anywhere app en de T-Mobile TV-app, we zijn druk bezig met ons onderzoeksteam om dit te verhelpen zodat je weer normaal naar deze zender kunt kijken. Ik heb jammer genoeg nog geen tijdsindicatie voor je, maar ik beloof dat we er bovenop zitten. Bedankt voor je melding!
Dit topic zal geüpdatet worden zodra er meer info beschikbaar is.
Net even getest maar CNN werkt althans hier perfect het kan zijn dat het platform in combinatie met netwerk voor het issue zorgt? hier WBA in combinatie met oude tv platform.
@BeMu Thanks voor je bevestiging! Dat klopt inderdaad, zoals ook in de omschrijving hierboven staat: het probleem is enkel zichtbaar op T-Mobile TV in de T-Mobile TV-app en op TV Anywhere!
@Jason Sorry voor mijn fout, ik had getest met TV app op een laptop en tevens met de app op de Iphone maar op beide werkt het perfect.
Helemaal geen sorry nodig, juist alleen maar superfijn dat je het bevestigt, dank daarvoor!