Skip to main content

Ik heb gisteren (zondag 27-08) het Cloud opnemen geactiveerd omdat ik sinds twee maanden een nieuwe modem/router en tv-box heb en dus geen box met harddisk meer heb om mee op te nemen.

Echter kan ik nog steeds niet opnemen. Als ik via de tv-gids een programma probeer op te nemen krijg ik de melding: "Je hebt geen abonnement op de opnamefunctie”.

Ook als ik inlog op de t-mobile-thuis website staat dat het nog in behandeling is. Volgens mij duurt het te lang?! Wellicht kan één van jullie eens kijken of het proces per ongeluk stagneert?

 

Update:

Een herstart heeft niet geholpen.

Stroom eraf voor 10 seconden ook niet.

Fabrieksreset van de tv-box helpt ook niet.

Hi @sander_millingen, excuses! Ik zie inderdaad dat de bestelling van Cloud Opnemen niet goed doorloopt. Ik heb meteen intern verzocht om dit op te pakken. Ik vermoed dat dit vanaf morgen moet lukken. Wil je dit in de gaten houden? Ook ik blijf er aan deze kant scherp op!

Update: ik ben erachter! We missen jouw 06-nummer, hierdoor kunnen er geen wijzigingen worden doorgevoerd. Wil je mij een privébericht sturen met het juiste 06-nummer? Je kan dit nummer anders ook toevoegen via My T-Mobile. Geef mij in dat geval een seintje. Je kunt dan snel genieten van Cloud Opnemen!


Hi @sander_millingen, excuses! Ik zie inderdaad dat de bestelling van Cloud Opnemen niet goed doorloopt. Ik heb meteen intern verzocht om dit op te pakken. Ik vermoed dat dit vanaf morgen moet lukken. Wil je dit in de gaten houden? Ook ik blijf er aan deze kant scherp op!

Update: ik ben erachter! We missen jouw 06-nummer, hierdoor kunnen er geen wijzigingen worden doorgevoerd. Wil je mij een privébericht sturen met het juiste 06-nummer? Je kan dit nummer anders ook toevoegen via My T-Mobile. Geef mij in dat geval een seintje. Je kunt dan snel genieten van Cloud Opnemen!

 

Inmiddels goed geholpen en nu werkt het wel


Reageer