Beste lezer,
Mijn moeder heeft T-mobile/Odido thuis tv en maakt gebruik van opnemen in de cloud.
Bij het overzicht zegt die dat er nog voldoende uren beschikbaar zijn(ruim 60)
Alleen neemt hij niet altijd alles op wat is ingepland. Zelfs als opnames gepland staat voor het hele seizoen, bijvoorbeeld Ink Master op Paramount. Het Blok Australië en Het blok Nieuw Zeeland op Net 5 . Bij de laatste had ze vanochtend ingesteld dat die opgenomen moet worden en als ze nu in de gids kijkt, staat er geen wolkje bij dat die wordt opgenomen.
Het zijn herhalende opnames, maar niet alles wordt opgenomen, terwijl er in de gids wel staat dat het wordt uitgezonden.
Op Paramount kan je wel gewoon opnemen, die zender heeft de functie ook, sommige afleveringen staan wel in de cloud.
Er komen geen foutmeldingen, maar ze neemt wel vaker meerdere dingen tegelijk op.
Ze is al op leeftijd en kijkt veel en graag tv. Overgestapt naar T-mobile/Odido vanuit Ziggo wegens de kosten, maar ze is hier niet blij mee. Omdat ze afleveringen van haar favoriete series mist.
Als iemand een idee heeft, dan hoor ik het graag, zodat ik haar blij kan maken!