Skip to main content

Beste,

Wij kunnen sinds vandaag geen opnames meer inplannen via de tv box.

We krijgen de melding : Deze zender staat opnemen niet toe.

We zitten op het nieuwe tv kijken platform.

Pauzeren en terugspoelen werkt nog wel.

Het is op alle zenders dat we deze melding krijgen.

Herstart van de tv box heeft geen effect gehad.

Als ik een opname inplan via de app kan ik wel gewoon cloud opnemen en deze komen ook gewoon zichtbaar in de geplande opnames op de tv box.

 

Iemand een idee wat hier mis kan gaan?

Hi @ReMa3, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Dit is niet bij ons bekend maar we hebben vandaag onze nieuwe Mediabox gelanceerd. Ik stuur deze graag voor je op en dan moet het issue sowieso gefixt zijn! Kan je mij laten weten of ik dit voor je in gang mag zetten? Hieronder nog meer informatie over de nieuwe Mediabox:  

 

 


Hi @ReMa3, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Dit is niet bij ons bekend maar we hebben vandaag onze nieuwe Mediabox gelanceerd. Ik stuur deze graag voor je op en dan moet het issue sowieso gefixt zijn! Kan je mij laten weten of ik dit voor je in gang mag zetten? Hieronder nog meer informatie over de nieuwe Mediabox:  

 

 

Hoi @Tommie van Odido , dat is prima.

Een nieuwe Mediabox zeg ik geen nee tegen.

Ik kom net thuis en ga weer tv kijken en test nog eens of het nog steeds niet werkt, maar ik kan nu ook weer opnemen via de tv box..

Denk dat er een tijdelijke storing oid is geweest.

Een nieuwe Mediabox mag altijd... maar moet niet.

Groet 


Ik ben blij om te horden dat hij het weer doet @ReMa3! Ik kan de Tv box als nog voor je omruilen, just let me know. 


Ik ben blij om te horden dat hij het weer doet @ReMa3! Ik kan de Tv box als nog voor je omruilen, just let me know. 

Hmm zitten er veel verbetering tussen de huidige box en de nieuwe variant?

Ik denk dat kosten technisch ik het beter nog even met deze doe.

Mocht ik meer problemen krijgen meld ik me wel weer.


Hoi @ReMa3, fijn om te horen dat je weer volledig van TV kan genieten! 😃 Alle functionaliteiten va de nieuwe Mediabox lees je hier:


Reageer