Skip to main content

Goedenavond,

 

Sinds enkele maanden is het opnemen met hindernissen. 

Als ik een serie in de cloud wil opnemen, wordt het wel opgenomen. 

Maar dan wordt wel gelijk alle vorige seizoenen en afleveringen (herhalingen) opgenomen. Ondanks je die al hebt gezien. 

 

Zouden jullie het per seizoen kunnen zetten? Want als je bijvoorbeeld seizoen 12 opneemt, heb je niet iets aan seizoen 1 t/m seizoen 11. 

Nu haal ik de herhalingen steeds er tussenuit bij gepland. Maar als je de dag na de opname wilt terugkijken, staat het 9/10 keer, toch weer opgenomen de herhaling.

Wat het erg irritant maakt. Zou hier iets aan te doen kunnen zijn?

 

Dat opname serie kijkt naar serie aflevering van dat bepaalde seizoen bijvoorbeeld.

 

Alvast bedankt.

 

(Andere familieleden hebben hier ook mee te maken.)

Goedemorgen @Boy1988  Welkom in de gezellig Community.

Dat klopt helemaal. Wat jij zegt loop ik ook al weken tegenaan. 
Je moet de planning steeds nalopenden de oude series verwijderen en soms staan ze er de volgende dag weer.

Ik heb dit doorgegeven en het zou ook besproken worden door @Lisa (moderator) tijdens de meeting met de mensen die daar weer over gaan.

Vooral TLC en Fox blijven herhalen, ik zie nu wat ik gisteren heb verwijderd er vandaag weer staat😤 Zo ben je sneller door je 200 uur heen als je even niet oplet🙈

Ben blij met dit onderwerp hoe meer mensen dit aangeven hoe beter😅 Verder ben ik wel blij met TM 👍🏻

Hopelijk  lossen ze het op. Bij de andere providers had ik daar nooit last van.

Het is enorm leuk om mee te maken dat ze nog steeds groeien en stappen maken met T-mobile 🏡 thuis! 

Fijne dag vandaag samen met T-Mobile 👍🏻🥳


Hi @Boy1988 en @CrisTien, dat is een goed punt en zeker belangrijk om mee te nemen naar de onderzoekers en developers! Bedankt voor jullie feedback; ik zet het als wens bij de Wensen & Suggesties: 

 


Hi @CrisTien en @Boy1988, tof dat jullie allebei zo goed meedenken! Ik heb dit punt inderdaad genoteerd voor de aankomend tv meeting van vrijdag. Ik hoop dat ik jullie dan kan laten weten of wij dit in de toekomst kunnen aanpassen. Laat het vooral weten als jullie nog andere punten hebben, dan neem ik dat ook graag mee! 😊


Goedemorgen @Lisa

Ik hoop op een positieve uitslag, want het was wel goed geweest enkele maanden, toen ik net glasvezel bij jullie kreeg. Totdat we een paar updates verder waren, was het anders geworden.

 

@CrisTien  jammer dat je er ook last van hebt. Maar wat je zegt, hoe meer mensen het laten weten, hoe beter het zal worden opgepakt. Het is toch klanten ervaring. 

 

@Jason Bedankt om het ook op de lijst te zetten.

Succes vandaag bij het overleg o.a. @Lisa 

 

 


Hi @Boy1988, heel graag gedaan! Merci voor de aanvulling. Ik duim dat ik jullie allebei kan verblijden met goed nieuws hierover later vandaag. Mocht je nog andere punten hebben, weet dan dat je hier altijd alles aan kan kaarten. Dan neem ik die andere punten ook graag mee! ☘️


Hi @Boy1988 en @CrisTien, zoals jullie weten heb ik dit punt aangesneden bij mijn collega's van het TV Team! Er werd hiervoor navraag gedaan, dus ik ben nog in afwachting van een reactie. Weet dus dat ik dit zeker niet vergeten ben, maar dat ik nog het daadwerkelijke antwoord door moet krijgen. Jullie horen snel van me! 🎈


Lief! Fijn! ❤️🙏💋🥂


@Lisa Dank je wel. :D 


Hi@CrisTien en@Boy1988, ik heb een antwoord teruggekregen van één van de TV specialisten! Mijn collega herkent het probleem zelf niet. Wanneer zij programma's opneemt, dan zitten hier de herhalingen niet bij. Kan het niet zijn dat jullie een serieopname hebben aangezet en daarna ook op een andere zender of een ander tijdstip hebben aangevinkt als serieopname? 

Zouden jullie kunnen proberen om de serieopname in zijn geheel te verwijderen en dan opnieuw aan te maken en kijken of dat alsnog gebeurt? Ik hoor het heel graag van jullie, want ik zet dan direct jullie terugkoppeling door naar mijn collega zodat hier verder naar gekeken kan worden! 😊


@Lisa  seizoen 5 opgenomen, die andere niet maar staan er wel 
 

ik neem bvb. Een serie op en begin in het nieuw seizoen Deel één. Ik heb al de oude afleveringen van vorige seizoenen nagekeken  zodat daar geen opnames aanstaan. (Wolkjes) Helaas het probleem blijft bij al de series  zich voordoet. Zie voorbeeld  de onderste 2 haal ik elke dag weg. Ik zet alleen deze serie aan om op te nemen op woensdag avond. 

bovenste foto net zo. Neem ik standaard op maandagavond op. Blijf oude delen verwijderen maar de app neemt ze telkens weer op terwijl ze niet zijn aangeklikt. Verwijderen en opnieuw aanzetten heb ik al te vaak gedaan

 

Onderste foto alleen seizoen 10 ingesteld. bovenste foto alleen seizoen 5


Goedemiddag @Lisa ,

Bedankt voor de terugkoppeling. Zelf heb ik dat ook al enkele keren geprobeerd in verschillende maanden. 

Door alle geplande opnames te verwijderen en dan opnieuw via gids opnieuw te plannen. En andere familieleden ander adres, hebben dat toen ook geprobeerd. 

 

Maar ik wil het best nog een keer proberen of raden jullie aan terugzetten naar fabrieksinstellingen en dan opnieuw alles in te stellen?


@Lisa  Toevoeging 

Alles is ingesteld via IPad Pro en iPhones en Smart Sony TV

al de opties hebben de laatste versies software


Vervolg @Lisa 

Zojuist via android app en tv kastje geprobeerd.

Geplande cloud opname verwijderd het gehele opname programma. 

 

Daarna serie opnieuw ingesteld voor vanavond en gelijk staan er 3 herhalingen (vorige seizoenen in gepland) 

Commerciële zender. Dus die heb ik weer verwijderd, de seizoenen die ik niet nodig heb. 


Vervolg @Lisa 

Zojuist via android app en tv kastje geprobeerd.

Geplande cloud opname verwijderd het gehele opname programma. 

 

Daarna serie opnieuw ingesteld voor vanavond en gelijk staan er 3 herhalingen (vorige seizoenen in gepland) 

Commerciële zender. Dus die heb ik weer verwijderd, de seizoenen die ik niet nodig heb. 

Hier hetzelfde. Even niet opgelet dus ook de vorige seizoenen zijn opgenomen 


Hi @CrisTien en @Boy1988, ontzettend bedankt voor jullie vliegensvlugge aanvullingen! Ik heb dit nogmaals bij mijn collega van het TV Team neergelegd, want het blijft zich dus voordoen bij jullie. Ik verwacht hier na het weekend een reactie op. Ik ga hier voor jullie achteraan, want ik hoop dat deze optie toch doorgevoerd kan worden. Super dat jullie zo fijn meewerken, dankjewel. Ik laat snel weer van mij horen. Voor nu een heel mooi weekend!! ❤️


Hi @CrisTien en @Boy1988, zoals jullie weten had ik deze vraag uitstaan voor jullie! Ik had gehoopt dat ik wat anders kon mededelen. Mijn collega van het TV Team is bekend met dit ‘issue’, maar jullie voorstel kunnen wij niet vanuit het platform ondersteunen. Sorry! Als jullie nog andere punten hebben, weet dan dat ik die altijd heel graag doorzet. Ik wil jullie ondanks dit toch een heel mooi weekend wensen! 


Dus @Lisa l Bij serie opnamend blijft TMT iCloud alles opnemen ook wat we niet hebben ingesteld? Of begrijp ik het fout..?
Vreemd maar duidelijk dank je voor de moeite 😢💋


Goedendag @Lisa

Erg jammer dat het niet aangepast kan worden. ☹️ Dan zit er niets anders op voor @CrisTien en mij om maar steeds voor en na opnames steeds de onnodige te verwijderen. 

Zou je het wel warm willen houden bij de volgende keren?

Fijn weekend toegewenst!


Daar lijkt het voor nu wel op @CrisTien, sorry!
Dat gaat zeker gebeuren @Boy1988, beloofd! Jij ook een fijn weekend toegewenst!


Gisteren waren al de ingeplande series verdwenen  @Boy1988  heb jij dat ook? 
Ik moest alles voor volgende week weer opnieuw instellen.

Bij mij is nu het dubbel opnemen voor nu wel gestopt 😅👍🏻


Wat rot om te lezen @CrisTien! Bedoel je met het dubbel opnemen de herhalingen? Dat zou super zijn! 😁


Ja @Lisa die herhalingen heb ik nu geen last van tot nu toe neemt de app alles netjes 1 x op.

Maar nu waren al de instellingen opnames weer weg🙈  iCloud maakt er een potje van .

Het komt vast wel goed!  Gisteravond alles weer ingesteld  en dat staat er nu nog. Dus case close 🌟


@CrisTien Mijn opnames van gisteravond waren dubbel. Heb de herhalingen tijdens het opnemen verwijderd. Had ze al voordat het opgenomen zou worden verwijderd.
Ik hoop het ook goed te krijgen @CrisTien , @Lisa .
Maar gelukkig is het bij jou nu opgelost! Kan je nog meer gaan genieten:D
 


Hi @CrisTien, super fijn dat de herhalingen bij jou zijn verdwenen! Perfect, dankjewel voor het doorgeven. En mocht je toch nog andere issues ervaren, dan zit ik hier voor je klaar!

Hi @Boy1988, ik had heel erg gehoopt dat jij net als @CrisTien nu van de herhalingen af was! Laat het hier vooral weten als de herhalingen zijn verdwenen. Ik ga duimen dat dit ook bij jou lukt! 


Goedenavond,

Zelf heb ik het weer een week aangekeken, maar bij mij blijft het helaas nog steeds gebeuren.
@CrisTien Heb jij het nog steeds zonder herhalingen (van andere seizoenen)?
@Lisa  Ik had het inderdaad ook gehoopt, daardoor dat ik het een week heb aangekeken.

Laten we hopen dat het ook bij mij terug gaat komen weer.

Groetjes en een fijn weekend.