Skip to main content

Sinds mijn abonnement heb ik problemen, ik kan veel opnames die op de cloud staan niet bekijken.

monteur geweest, nieuwe tv box en nog steeds kan ik niet alle opnames van de cloud kijken.

wordt er net via Messenger gezegd door Carmen, om alles te wissen en dan met een schone lei te beginnen.

ik heb bij jullie een abonnement voor jullie diensten afgesloten en daar wil ik graag gebruik van maken.

ik wil graag dat het probleem eindelijk eens opgelost wordt.

ik wil graag een TD spreken, die hebben mij al gebeld was helaas niet snel genoeg met opnemen en dan krijg je een berichtje dat ze het morgen nogmaals proberen, dan wordt je niet gebeld, dit tot 2x toe ze moeten nu nog bellen.

ook diverse keren een verzoek ingediend dat ik door een leiding gevende gebeld wil worden.

Hier wordt heel slecht op gereageerd.

Graag wil ik met iemand contact over de problemen.

Goedemorgen @Miss_pierrot, van harte welkom op de Community!

De TV Box was niet goed geregistreerd en hierdoor konden bepaalde functies niet volledig gebruikt worden. Onze technische dienst heeft meermaals aangegeven dat de box direct op het modem aangesloten dient te worden, want anders kan die registratie niet voltooien en kan het probleem niet hersteld worden. Tot gistermiddag was dit niet het geval en konden zij de box ook niet uitlezen. Mag ik je verzoeken om deze alsjeblieft bekabeld op één van de gele LAN-poorten achterop het Zyxel modem aan te sluiten? Alvast bedankt voor je medewerking!

Excuses dat de belpogingen vanuit onze TD mislukt zijn. Ik kan me voorstellen dat je niet snel genoeg bent, indien de telefoon slechts enkele keren overgaat. 

Wat betreft het spreken van een leidinggevende: dat is niet mogelijk. Onze agents en collega's zijn verantwoordelijk voor jouw case en zullen dit met de expertise van onze TD oplossen. Managers zijn ervoor bedoeld om de kwaliteit op de Klantenservice te waarborgen en verbeteren.


Beste Jason,

inmiddels is de tv box bekabeld, de TD is er mee bezig, inmiddels al een aantal keren alles gereset.

Maar nog kan ik een aantal opnames van de cloud niet kijken, sommige starten niet eens en sommige starten en dan blijft het beeld vast staan.

dan moet ik weer resetten.

ze zijn er al heel de morgen mee bezig, en ik ook.

Ook kan ik via tv anywhere de programma’s op de cloud niet kijken.

bel me maar dan geeft ik u de toegangscodes zodat u het zelf kan zien.

ik heb in sept. een abonnement afgesloten wat in zou gaan 2 nov. Tot mijn verbazing 12 okt. geen internet, geen tv.

Bleek dat jullie mij al hadden over genomen, daardoor was ik ook ineen keer de opnames kwijt van mijn provider toen.

Toen is alle ellende al begonnen.

ik heb meerdere keren aangegeven, dat ik iets van de cloud niet kon kijken.

maar terug koppeling hoe maar.

Ze hebben zelfs een programma gewist, probleem opgelost.

Als jullie hier zo mee omgaan, ik bepaal zelf of ik iets wis of niet.

Ook nu kreeg ik een advies om alles te wissen op de cloud en met een schone lei te beginnen.

ik dacht het niet, wil graag mijn programma’s die op de cloud staan kunnen bekijken, heb daar tenslotte een abonnement voor.

ik geef jullie de kans om het vandaag op te lossen.

Mijn man heeft gisteren contact gehad met klantenservice om kosteloos weg de gaan, hij zou hier vandaag over gebeld worden.

Hoop dat ze dit inderdaad doen.

T mobile, kan niet leveren waar ik al die mnd. voor betaal, al 9 mnd. problemen.

lees mij logverslag maar.

 


Hi @Miss_pierrot Zo te zien is het ook na het aanpassen van de registratie nog niet helemaal gelukt, wat balen. Gaat het “live” TV kijken wel zonder problemen?

Onze technische dienst is er mee bezig en ik zou mijn collega’s graag van zo specifiek mogelijke informatie willen voorzien zodat we gericht op onderzoek uit kunnen. Zou je mij misschien aan kunnen geven bij welke zenders en programma’s het niet lukt om ze terug te kijken in de cloud en op welke tijd? Dan kunnen we mogelijk in de logs terug zien waar het precies mis gaat. Ik hoor het graag!

 


Het live tv kijken is goed.

Maar als ik iets van de cloud wil kijken sommige programma’s kan je niet kijken veel SBS6 en rtl 4 programma’s

gtst neem ik op de afl. vanaf 2 juni lopen allemaal vast.

dan wordt er gezegd dan kijk u toch terug via de tv gids. Deze gaat maar tot 7 dagen terug, en via internet is het wel terug te zien maar dan moet je een abonnement nemen, voor Videoland en voor andere programma’s kijkt tv of RTL Puff moet ik er dan 3 abonnementen bij nemen terwijl abonnement met opnemen heb.

Tot nu toe heeft de TD het probleem niet opgelost, kunnen ze dit wel, wordt al mnd. Gezegd heb geduld zijn ermee bezig.

inmiddels doordat je programma’s niet kan kijken loopt de cloud aardig vol.

en als je dit aangeeft dan wordt er gezegd, dan wis u toch de opnames. De TD moet gewoon zorgen dat ik de opnames kan kijken !!!

Snackmasters RTL 4 1 juni loopt vast

de beste liedjes van het songfestival SBS6 15 mei kan ik niet kijken

de radio  10  songfestival quiz SBS6 15  mei kan ik niet kijken

gtst RTL 4 van 2, 3, 7, 8 juni  lopen vast  andere datums niet geprobeerd .

iedere keer als je een programma start wat vastloopt moet je resetten de tv box reageerd niet op de afstandsbediening.

ik hoop dat de TD dit kan herstellen zodat ik de programma’s kan bekijken.

In het verleden had ik ook een programma wat ik niet kon afspelen Vd cloud, toen heeft de TD gewoon het programma gewist en het probleem was opgelost. Dit kan toch niet de bedoeling zijn dat het op deze manier gaat.


Hi @Miss_pierrot ,

Enorm bedankt voor het delen van de extra gegevens! Ik weet zeker dat de technische dames en heren hiermee uit de voeten kunnen. Ik heb deze dan ook direct toegevoegd aan het onderzoek. We houden je graag op de hoogte, mochten we een update kunnen geven. We houden contact! 


Ik hoop dat het probleem snel verholpen ben het spuugzat om iedere avond als ik iets wil kijken dan 4 a 5 x te moeten resetten en nog kan je niks kijken, ik hoor al maanden nog even geduld, het wordt opgelost .

en de uren op de tv box lopen alleen maar op omdat ik niks kan kijken, hoe lossen jullie het op als ik straks aan de 200 uur zit.

ik moet ook de kans krijgen om het te zien.


Nog altijd is mijn probleem niet opgelost.

Inmiddels ontbinding gevraagd van het contract, ik moest de TD nog 1 week de tijd gunnen.

ik zou door Katrien of Farida afgelopen donderdag terug gebeld worden, ze zouden nog het 1 en ander uitzoeken en navragen.

Heb diverse keren zelf gebeld, wat afgesproken en beloofd is wordt niet nagekomen !!!

Graag wil ik gebeld worden door een leidinggevende .


vandaag zag ik tot grote verbazing dat de cloud leeg is, Ik heb de opnames niet gewist.

Kunt u zorgen dat de opnames weer op de cloud komen.

Ik heb dit al een keer eerder gehad toen is de TD ermee aan de slag geweest om te kijken of ze de opnames die ik niet kon kijken konden herstellen.


Hi @Miss_pierrot ,

Enorm bedankt voor het delen van de extra gegevens! Ik weet zeker dat de technische dames en heren hiermee uit de voeten kunnen. Ik heb deze dan ook direct toegevoegd aan het onderzoek. We houden je graag op de hoogte, mochten we een update kunnen geven. We houden contact! 

Vandaag zag ik dat heel de cloud leeg is, waar zijn mijn opnames gebleven.

Graag zie ik deze weer terug op de cloud.


Hi @Miss_pierrot Zo te zien is het ook na het aanpassen van de registratie nog niet helemaal gelukt, wat balen. Gaat het “live” TV kijken wel zonder problemen?

Onze technische dienst is er mee bezig en ik zou mijn collega’s graag van zo specifiek mogelijke informatie willen voorzien zodat we gericht op onderzoek uit kunnen. Zou je mij misschien aan kunnen geven bij welke zenders en programma’s het niet lukt om ze terug te kijken in de cloud en op welke tijd? Dan kunnen we mogelijk in de logs terug zien waar het precies mis gaat. Ik hoor het graag!

 

 

Ik baal ontzettend, ik weet niet waar jullie mee bezig zijn om het probleem op te lossen, maar alle opnames van de cloud zijn verdwenen. Graag zie ik deze weer op de cloud. zodat ik deze kan kijken.

Graag zorgen dat de mijn opnames weer terug komen op de cloud en graag een reactie

 


Hi @Miss_pierrot ,

Enorm bedankt voor het delen van de extra gegevens! Ik weet zeker dat de technische dames en heren hiermee uit de voeten kunnen. Ik heb deze dan ook direct toegevoegd aan het onderzoek. We houden je graag op de hoogte, mochten we een update kunnen geven. We houden contact! 

ik zie dat alle opnames van de cloud zijn verdwenen, graag de opnames terug zetten aub


Hi @Miss_pierrot Zo te zien is het ook na het aanpassen van de registratie nog niet helemaal gelukt, wat balen. Gaat het “live” TV kijken wel zonder problemen?

Onze technische dienst is er mee bezig en ik zou mijn collega’s graag van zo specifiek mogelijke informatie willen voorzien zodat we gericht op onderzoek uit kunnen. Zou je mij misschien aan kunnen geven bij welke zenders en programma’s het niet lukt om ze terug te kijken in de cloud en op welke tijd? Dan kunnen we mogelijk in de logs terug zien waar het precies mis gaat. Ik hoor het graag!

 

Ik heb jullie laten weten welke logs niet werken hier kwam geen reactie op en ook zijn ze niet hersteld.

IGisteren zag ik dat de cloud leeg is, Zelf hebben we dit niet gedaan, graag de opnames weer op de cloud zetten zodat ik deze kan kijken.


Hi @Miss_pierrot,

Sorry dat alle opnames zijn verdwenen en het spijt mij heel erg dat dit nog steeds niet is opgelost. Ik zie dat onze technische dienst, samen met een specialistische TV afdeling, nog steeds veel probeert om dit probleem onder de knie te krijgen. Jammer genoeg is het probleem veel lastiger dan gehoopt. Zo te zien heb je, sinds jouw bericht, een aantal telefonische collega’s van mij gesproken. Mocht je verder nog vragen hebben, plaats ze dan gerust. Ondertussen doen wij er alles aan om het probleem snel verholpen te krijgen!


Hi @Miss_pierrot, ik wil heel graag aan je laten weten dat ik heb doorgekregen van mijn collega’s dat dit momenteel verder wordt onderzocht! Als jij het volgende aan mij kan laten weten, dan zet ik dat direct weer verder door. Jij geeft aan dat de Cloud leeg is, maar kan jij aangeven of het balkje wel of niet gevuld is? Het kan namelijk zo zijn dat wanneer de Cloud leeg is, het balkje wel opnames vertoont. Daarnaast hoor ik ook graag van je op welk device jij kijkt. Heb jij zowel online als op de TV Box hetzelfde probleem? Ik zie je antwoord graag tegemoet, zodat het onderzoek meteen weer verder kan gaan. Merci alvast! 


Reageer