Vanochtend is bij ons T-Mobile thuis geïnstalleerd, alleen werkt het opnemen nog niet. De monteur zei dat dit in de loop van de dag vanzelf actief zou worden en dat ik anders ‘even’ moest bellen met klantenservice. Ik heb zojuist 2 uur in de wacht gestaan en toen werd de verbinding automatisch verbroken. Is het via deze weg wel mogelijk om in contact te komen?
Hi
Bedankt voor je antwoord Brian. Ik heb intussen van een collega van je begrepen dat het probleem was dat de monteur niet alles had geactiveerd. Nou is een paar dagen zonder opnemen natuurlijk niet onoverkomelijk, maar ik ben wel enorm geschrokken van het feit dat een bedrijf als T-Mobile gewoon volledig onbereikbaar is. Je collega van de klantenservice vertelde dat het de laatste weken eigenlijk alleen tussen 7 en 9 ‘s ochtends nog mogelijk is om überhaupt iemand aan de lijn te krijgen. Je zal met een echt probleem zitten..
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.