Cloud opnemen ontbreekt als keuze bij mijn installatie.
Abonnement is niet beschikbaar het menu, wonderlijk.
Contract is wel beschikbaar, daarin staat Interactieve TV, maar het logo staat op de tv linksboven.
Graag activeren!
Cloud opnemen ontbreekt als keuze bij mijn installatie.
Abonnement is niet beschikbaar het menu, wonderlijk.
Contract is wel beschikbaar, daarin staat Interactieve TV, maar het logo staat op de tv linksboven.
Graag activeren!
Hoi
Cloud Opnemen is beschikbaar en kun je als functie toevoegen in My T-Mobile Thuis: Cloud Opnemen toevoegen. Ik vermoed dat jouw TV-abonnement ten tijde van het schrijven van dit topic nog niet volledig geactiveerd was, daarom kon je de keuze nog niet maken.
Indien ik alsnog iets voor je kan betekenen, let me know - deze keer reageert één van de moderators wel netjes binnen de reactietijd van 24 tot 48 uur!
Okee, dat lijkt nu een optie te zijn.
Dank voor de heads-up.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.