Internet + TV werkt perfect, dienst Cloud Opnemen staat echter nog steeds op ‘Je aanvraag is in behandeling’??
Hoi Dennis,
Is dit de eerste dag met T-mobile?
Dan klopt het. Die andere diensten gaan een dag later in.
Waarom, kan ik niet vertellen.
Goedemiddag
Wat
Ik heb geschakeld met onze techneuten en zij geven aan dat het bij jou ontstaan is doordat de oorspronkelijke wensdatum van activatie op 8 december lag tijdens de aanvraag. omdat dit vervolgens vervroegd is naar 25 november, is Cloud Opnemen blijven hangen op de originele wensdatum. Er wordt aan gewerkt om de koppeling hierin te verbeteren zodat ook dat onderdeel gelijk mee vervroegd kan worden. Gelukkig hebben onze collega's van de Klantenservice het alsnog per 2 december in laten gaan!
Hoe werkt jouw verbinding verder? Is alles naar behoren of kan ik je nog ergens bij helpen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.