Skip to main content

Als ik cloud opnemen instel via de tv-gids gaat het geregld mis en wordt er niks opgenomen .

iemand een oplossing hiervoor.

heb al een reset gedaan modenm van de stroom af enz. 

blijft nog steeds een probleem

Hi @W.Greijn ,

Bij cloud opnemen wordt er dus niets bij jouw aansluiting gedaan. Het opnemen gebeurt 'in the cloud' en is voor alle gebruikers 1 systeem.. Heb je heel goed de gebruiksaanwijzing gelezen hoe de 'the cloud' bedient? 


Ja zeker soms gaat het goed en soms niet blijft het bee;d zwart


Hi @W.Greijn, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee, zou je mij iets meer uitleg kunnen geven? Wat gaat er precies mis? Wordt het programma wel opgenomen of helemaal niet? 


Hi @W.Greijn, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee, zou je mij iets meer uitleg kunnen geven? Wat gaat er precies mis? Wordt het programma wel opgenomen of helemaal niet? 

Programma wordt helemaal niet opgenomen 


@W.Greijn ik ben op dit moment aan het kijken en ik zie heel wat recordings staan. Over welke specifieke recording gaat het?


seal team van afgelopen zondag , maar die ia al verwijderd


@W.Greijn dat is niet zo handig haha. Nu kan ik de opname niet voor je checken. Als dit nog een keer gebeurt, kan je de opname dan laten staan? Dan kan ik en de techneuten naar de opnamen kijken en hopelijk zien wat er precies mis gaat!


@W.Greijn dat is niet zo handig haha. Nu kan ik de opname niet voor je checken. Als dit nog een keer gebeurt, kan je de opname dan laten staan? Dan kan ik en de techneuten naar de opnamen kijken en hopelijk zien wat er precies mis gaat!

donderdag opname van deputy kan het niet bekijken 


Hi @W.Greijn, kan je me toevallig ook doorgeven op welke zender dit uitgezonden is en hoe laat dit was? Ook ben ik benieuwd of je in de tussentijd nog wel andere programma's zonder problemen hebt kunnen opnemen, of was dit weer de eerste keer dat je een poging hebt gedaan om een programma op te nemen? 


Hi @W.Greijn, kan je me toevallig ook doorgeven op welke zender dit uitgezonden is en hoe laat dit was? Ook ben ik benieuwd of je in de tussentijd nog wel andere programma's zonder problemen hebt kunnen opnemen, of was dit weer de eerste keer dat je een poging hebt gedaan om een programma op te nemen? 

sbs9 22:25 tot 00:10 komt wel vaker voor ook op andere zenders 


@W.Greijn bedankt voor je info. Het enige wat ik nog van je nodig heb is het volgende:

 

  • Ervaar je dit probleem op meerdere apparaten of op één specifiek apparaat?
  • Krijg je een foutmelding te zien bij het afspelen van de opname?

 

Dan kan ik het namelijk met zoveel mogelijk informatie doorzetten, alvast bedankt!


@W.Greijn bedankt voor je info. Het enige wat ik nog van je nodig heb is het volgende:

 

  • Ervaar je dit probleem op meerdere apparaten of op één specifiek apparaat?
  • Krijg je een foutmelding te zien bij het afspelen van de opname?

 

Dan kan ik het namelijk met zoveel mogelijk informatie doorzetten, alvast bedankt!

Alleen op de tv is ook het enigste waar op opgenomen wordt 

Geen foutmelding alleen maar een zwart beeld 


@W.Greijn dat maakt het wat duidelijker, je kijkt namelijk via de Samsung TV app. Dit is een bekend probleem en we zijn hier druk mee bezig! Op dit moment is de workaround om via een ander apparaat de opname te bekijken. Excuses voor het ongemak.


@W.Greijn dat maakt het wat duidelijker, je kijkt namelijk via de Samsung TV app. Dit is een bekend probleem en we zijn hier druk mee bezig! Op dit moment is de workaround om via een ander apparaat de opname te bekijken. Excuses voor het ongemak.

Dank je hoop dat er snel een oplossing voor gevonden wordt.

Is bijzonder irritant 


@W.Greijn dat hoop ik ook! Weet dat we hier druk mee bezig zijn.


Reageer