Skip to main content

Heb vandaag amino 610 tv box aangesloten

als vervanging voor tv box met harddisk

Wanneer kan ik cloud opnemen aanzetten

In mijn t-mobile 

Hi @Katenhond, helemaal top dat je dit aangeeft! Ter dubbelcheck wil ik aan je vragen of jij op de onderstaande punten al een akkoord hebt gegeven?

Aangezien je al bent voorzien van de juiste TV Boxen, kun jij binnen twee weken gaan genieten van T-Mobile TV zodra ik dit voor jou heb aangevraagd. Als jij hier nu al van wilt gaan genieten, laat het mij dan weten. Dan ga ik aankloppen bij één van onze tv-specialisten om jou versneld over te zetten. In jouw My T-Mobile Thuis kun je na de migratie eenvoudig Cloud Opnemen toevoegen aan jouw abonnement, waar kosten van € 5,00 per maand aan zijn verbonden. Je zult daarnaast zelf een SCART-verlengstuk aan moeten schaffen als de tv geen HDMI-aansluiting heeft. Je zult daarnaast geen Teletekst meer ontvangen op het nieuwe tv-platform.

Ook ontvang jij een e-mail en sms vlak voordat jij wordt overgezet naar het nieuwe platform én zul jij opnieuw moeten inloggen zodra jij bent overgezet. Tot zo ver alle belangrijke punten op een rijtje. Als jij hierop terugkomt met een dikke vette 'ja’, dan regel ik het laatste stukje van de migratie voor je zodat je zo snel mogelijk van Cloud Opnemen kunt gaan genieten! 🎈


Hi Lisa wat dit betreft zeg ik vol mondig ja

Je mag het van mij omzetten

 


Hi @Katenhond, helemaal super! 😁 Dankjewel voor het aangeven. Zojuist heb ik de migratie voor jou aangevraagd. Ik heb ook meteen aan één van onze tv-specialisten gevraagd of je ook versneld overgezet kunt worden. Zodra ik hier de bevestiging op heb gekregen, dan laat ik je dat weten. 


Dankjewel voor de moeite Lisa 

Gr katenhond


Hi @Katenhond, zojuist heb ik te horen gekregen van mijn collega dat je bent overgezet! Je kunt dus nu al van het nieuwe tv-platform genieten. Het kan zijn dat je de TV Boxen nog een keer moet rebooten of eventueel het modem. Laat je het weten of alles goed werkt? 😁


Hallo Lisa Tv boxen werken maar kan nu niet in loggen op my t-mobile thuis om het opnemen aan te zetten 


Hi @Katenhond, top dat de TV Boxen werken! Excuus, sinds deze ochtend speelt er een probleem in de My T-Mobile omgeving. Onze technische dienst doet er alles aan om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Klopt het dat je een foutmelding te zien krijgt wanneer je probeert in te loggen? Hopelijk is dit snel opgelost, zodat je Cloud Opnemen aan kunt gaan zetten. 


Sinds gisteren middag heb ik alles in kunnen stellen dus alles werkt nu

Nogmaals hartelijk dank

Gr katenhond


Reageer