Wanneer kan ik cloud opnemen aanvragen?
Ik heb nu een Entone box met harddisk.
Wanneer kan ik cloud opnemen aanvragen?
Ik heb nu een Entone box met harddisk.
Hallo
Goede vraag! Ik verwacht dat je eerst overgezet dient te worden naar het “nieuwe” tv-platform.
Een community moderator of de klantenservice kan dit proces voor je in gang zetten.
Moderators lezen en reageren hier mee binnen de community.
Hier alvast wat extra informatie
Goedemiddag
Om de migratie naar TMTV in werking te brengen, dien je een Zyxel of Huawei modem te hebben én enkel Aria 610x TV Boxen. Omdat je nu een Entone Amulet 515 thuis hebt staan, zullen we die eerst vervangen voordat de overstap gerealiseerd kan worden. Uiteraard is dit geen enkel probleem, maar houd er dan wel rekening mee dat je ten tijde van het migratieproces - zo'n twee weken - geen gebruik kunt maken van de opnamefunctie.
Zodra de migratie dan afgerond is, kun je Cloud Opnemen toevoegen als extra functie in My T-Mobile Thuis. Cloud Opnemen kost € 5 per maand, ongeacht het aantal TV Boxen. Stel dat je over drie maanden bijvoorbeeld een extra TV Box wilt gebruiken, dan blijft het maandbedrag voor de Cloud € 5.
Mocht je deze overstap wensen te maken, dan zet ik het graag vandaag nog voor je in gang!
Goedemiddag
Om de migratie naar TMTV in werking te brengen, dien je een Zyxel of Huawei modem te hebben én enkel Aria 610x TV Boxen. Omdat je nu een Entone Amulet 515 thuis hebt staan, zullen we die eerst vervangen voordat de overstap gerealiseerd kan worden. Uiteraard is dit geen enkel probleem, maar houd er dan wel rekening mee dat je ten tijde van het migratieproces - zo'n twee weken - geen gebruik kunt maken van de opnamefunctie.
Zodra de migratie dan afgerond is, kun je Cloud Opnemen toevoegen als extra functie in My T-Mobile Thuis. Cloud Opnemen kost € 5 per maand, ongeacht het aantal TV Boxen. Stel dat je over drie maanden bijvoorbeeld een extra TV Box wilt gebruiken, dan blijft het maandbedrag voor de Cloud € 5.
Mocht je deze overstap wensen te maken, dan zet ik het graag vandaag nog voor je in gang!
Hoi Jason, ik heb op zich dezelfde vraag. Je geeft aan dat de Entone box vervangen moet worden, maar blijkbaar ook het modem. Ik heb nu een Draytek modem. Gaat die vervanging ook via jullie als ik Cloud Opnemen aanvraag?
Eerlijk gezegd zou ik er niet zo happig op zijn om overgezet te worden naar het nieuwe platform, bij T-Mobile weten ze dat ik het beslist niet wil, op een aantal cruciale punten is het oude vele malen beter en dat betreft met name de beeldkwaliteit, ook heeft het nieuwe platform veel problemen met zaken als terug kijken.
Wat ik me wel eens afvraag hoeveel van opgenomen programma's er werkelijk worden terug gekeken, naar eigen ervaring zal dat in de praktijk weinig zijn.
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.