Skip to main content

Hallo, ik heb me vorige week aangemeld voor cloud opnemen. Nu ruim een week verder en ik kan nog steeds niet opnemen. Staat nog in behandeling.  Waarom duurt dit zolang?

Arno

Hey @Arno149, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie ook direct waar dit door komt. We hebben geen telefoonnummer van jou in ons systeem staan. Hierdoor loopt je order van Cloud Opnemen niet door. Dit kun je zelf gemakkelijk oplossen. Ga naar My T-Mobile → Thuis Abonnement → Mijn Gegevens → Voeg hier een telefoonnummer aan toe. Daarna zal de bestelling doorlopen en kun je snel genieten van Cloud Opnemen! 


@Tommie helpt niet. Kan nog steeds niet opnemen

 


Hoi @Arno149, goed dat je hierop terug komt! Op zich was het toevoegen van een telefoonnummer wel de gouden truc, alleen moest ik de bestelling nog voor je doordrukken hierna. Dit heb ik zojuist voor je gedaan en als je een apparaat zoals je TV Box of de TV Anywhere App op je mobiel opnieuw opent zal je Cloud Opnemen zien verschijnen.

Ik wens je alvast heel veel kijkplezier toe! 😃


Reageer