Hallo, ik heb me vorige week aangemeld voor cloud opnemen. Nu ruim een week verder en ik kan nog steeds niet opnemen. Staat nog in behandeling. Waarom duurt dit zolang?
Arno
Hallo, ik heb me vorige week aangemeld voor cloud opnemen. Nu ruim een week verder en ik kan nog steeds niet opnemen. Staat nog in behandeling. Waarom duurt dit zolang?
Arno
Hey
Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie ook direct waar dit door komt. We hebben geen telefoonnummer van jou in ons systeem staan. Hierdoor loopt je order van Cloud Opnemen niet door. Dit kun je zelf gemakkelijk oplossen. Ga naar My T-Mobile → Thuis Abonnement → Mijn Gegevens → Voeg hier een telefoonnummer aan toe. Daarna zal de bestelling doorlopen en kun je snel genieten van Cloud Opnemen!
Hoi
Ik wens je alvast heel veel kijkplezier toe!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.