Skip to main content

Hallo.

 

Sinds enige tijd glasvezel internet en t.v. van T-mobile. Tot op heden matig tevreden t.o.v. het Tele-2 wat ik eerder had.

Wat op zich wel redelijk goed werkt is het opnemen in de cloud. Nu heb ik een fout gemaakt (tenminste: ik dacht dat ik wat anders deed): volgens mij had ik van 1 serie alle opgenomen programma's geselecteerd om te verwijderen. Maar blijkbaar ben ik met de afstandsbediening te ver omhoog of terug gegaan, heb ik dus op een of andere manier alles geselecteerd en dit dus verwijderen... Alle opnames weg, maar dan ook allemaal! Geen data in cloud…

Nu is mijn vraag dus: is dit op een of andere manier nog terug te krijgen? Door iets terug te zetten, verwijderde items o.i.d.? Kan T-mobile dit?

Zou het wel fijn vinden: er zaten nogal wat films en series bij die ik nog wilde zien/waar ik nog niet aan toegekomen was...

Hoi @CeeGee, van harte welkom op de Community! 🙋‍♂️

Er is jammer genoeg geen mogelijkheid om eenmaal verwijderde opnames terug te zetten. Wel kun je sommige programma's nog Terug Kijken, mits ze niet te lang geleden op tv waren. Neem een kijkje in de programmering om te zien of dit nog mogelijk is! 


Ik had precies hetzelfde. Dacht alle opnames van 1 serie te verwijderen maar nu is alles weg. Dat menu is dus niet duidelijk. Kan dat verbeterd worden? En de mogelijkheid je per ongeluk gewiste opnames terug te krijgen zou ook heel fijn zijn.


Reageer