Skip to main content

Klopt het dat je geen cloud opname kan nemen als je nog tv-boxen hebt met een HD?

(Entone amulet 515)

Hoi @Michel369, ik geef je hier graag meer duidelijkheid over.

Cloud Opnemen is ook mogelijk voor de Entone Amulet 515 met harddiskrecorder. Op onze website lees je hier meer over. Wil je liever een nieuwe TV Box zonder harddiskrecorder, dan kan ik dat ook voor je regelen! 


Oh kreeg namelijk via de mail een ander antwoord maar begreep niet helemaal waarom dit niet zou werken.

Beste Michel,

Bedankt voor je mail.


Het is alleen niet mogelijk om cloud opnemen te bestellen op de tvboxen waar je momenteel gebruik van maakt. Je zal ze hiervoor moeten laten omwisselen naar nieuwere modelen.

Als je dit wilt, neem dan contact met ons op op het nummer  0800-0092.

Heb je nog vragen?
Vind je antwoord dan snel op t-mobile.nl/klantenservice/thuis. Of vraag het aan onze specialisten van de Community op t-mobile.nl/vragen.


Vriendelijke groeten,
Pierre
T-Mobile


@Michel369 dat is inderdaad apart! Er zijn na de update wel wat issue's geweest hiermee dus ik gok dat het daarom op dit moment niet mogelijk is.

Wat ik wel voor je kan doen is de TV Box omwisselen voor een nieuwe, dan kan je gegarandeerd Cloud Opnemen aanvinken!


En hoe gaat dat in zijn werk? Worden deze eerst opgestuurd en moet ik hierna de oude retour sturen? Wordt dan direct lokaal opnemen gestopt? Omdat we nog niet in de cloud kunnen opnemen hebben wij nog lokale opnames staan die bekeken moeten worden.

 

Ik hoor het graag. 


Hoi @Michel369, logische vragen, ik licht het graag voor je toe! Het klopt inderdaad dat wij je eerste de nieuwe TV Box toesturen. Omdat wij niet meer de TV Box met harddiskrecorder uitsturen kan je deze gerust naar een elektronicapunt brengen. Als je nog een aantal opnames wil bekijken die op je huidige TV Box met harddiskrecorder staan raad ik je aan om deze eerst te kijken alvorens we de wissel in gang zetten.

Geef het gerust aan als je nog iets wil weten, ik help je er graag mee! 🙂


Graag zou ik dan de wisseling van de tv-boxen in gang willen zetten zodat ik zo snel mogelijk gebruik kan gaan maken van cloud opnemen. 


Hoi @Michel369, bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb het zojuist voor je in orde gemaakt, je ontvangt twee nieuwe TV Boxen, de Amino Aria 7X. Je ontvang hier een bericht over en je zending is te volgen in My T-Mobile! Ook daar kan je Cloud Opnemen activeren zodra je TV Boxen geïnstalleerd zijn.


Ik heb de tv boxen inmiddels binnen en geïnstalleerd, bedankt voor het regelen. Kan deze bestelling afgerond worden zodat ik cloud opname kan aanzetten? Alvast bedankt.


@Michel369 fijn om te horen dat je de TV Boxen zo snel hebt mogen ontvangen! De bestelling wordt automatisch afgerond in ons systeem, dit kan een paar dagen duren.


Alles is super geregeld, cloud opname is inmiddels geactiveerd. Bedankt voor jullie snelle service. 


Reageer