Skip to main content

Goedendag,

Serie of films welke wel opgenomen kunnen worden. Lijkt wel steeds vaker voor te komen, dat er in de opname lijst staat: Mislukt (in het rood in de app) of icoon film camera met streep erdoor (tv kastje). 

Er is genoeg ruimte om programma's te kunnen opnemen.

Opnieuw opgestart, updates hebben niet geholpen.

Is er een oplossing?

Alvast bedankt 

Hi @Boy1988, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik wil natuurlijk dat je zonder zorgen je leukste programma's op kunt nemen. Zou je een fabrieksreset willen uitvoeren op je TV Box?  Dit doe je zo:

 

Amino Aria (zonder harddiskrecorder)
Deze TV Box is ongeveer 10 centimeter breed en heeft een blauw lampje aan de voorkant als deze aanstaat. Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de achterkant voor tien seconden indrukt, start de TV Box opnieuw op. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten. 

 

Als dit niet geholpen heeft, kan je de volgende vragen dan beantwoorden? Alvast bedankt!

 

  1. Om welke uitzending of uitzendingen gaat het en op welke zender? Vermeld ook wanneer de opname is gemaakt (datum en het tijdstip): 
  2. Als het gaat om een Cloud opname, ervaar je het probleem ook met afspelen op andere/meerdere apparaten?: 
  3. Wanneer heb je het opgenomen programma bekeken (datum en tijdstip)?: 
  4. Zie je een foutmelding tijdens het afspelen of opnemen?

Bedankt voor uw reactie. 

Als ik de opnames (cloud) heb bekeken die er nog opstaan, kan ik hem resetten. Anders denk ik dat ik die kwijt zou zijn?

 

 


Zojuist uitgevoerd. Ik ga het in de gaten houden.


Hallo @Tommie van Odido ,

Gisteravond/nacht is het weer voorgevallen bij Magnum P.I..

Opname mislukt kan niet worden afgespeeld. Zowel via tv kastje, tv app als mobiel.

 


Hey @Boy1988, dat is niet prettig om te horen. Zou je toevallig de vragen in mijn eerste reactie goed kunnen beantwoorden?

 

 

  1. Om welke uitzending of uitzendingen gaat het en op welke zender? Vermeld ook wanneer de opname is gemaakt (datum en het tijdstip): 
  2. Als het gaat om een Cloud opname, ervaar je het probleem ook met afspelen op andere/meerdere apparaten?: 
  3. Wanneer heb je het opgenomen programma bekeken (datum en tijdstip)?: 
  4. Zie je een foutmelding tijdens het afspelen of opnemen?

 

 


Goedemiddag @Tommie van Odido ,

1. Het ging om Magnum P.I. -  net 5 - s3 e3 - ik dacht het tijdstip was, 1:03u tot 01:57u 

2. Ik kon het op geen enkel apparaat afspelen, doordat deze niet was opgenomen. Er stond naast de titel van de opname een filmcamera met een kruis erin als foutmelding.

3. 16 januari ergens overdag, exacte tijdstip weet ik niet meer. 

4. Bij het proberen af te spelen kwam er een tekst in beeld wat er op neer kwam van: Opname mislukt kan niet worden afgespeeld.

Alvast bedankt.

 


Bedankt voor alle informatie @Boy1988! Ik heb het doorgezet naar onze techneuten, zij zullen hier een blik op werpen en hopelijk hebben zij een verklaring voor ons. 


Reageer