Ik werk dit moment mee met het testpanel en als ik een programma wil opnemen krijg ik de melding foutcode 132224. Toevoegen van de opname mislukt, probeer het later nog eens.
Dit bij meerde programma’s geprobeerd, de melding blijft het zelfde
Ik werk dit moment mee met het testpanel en als ik een programma wil opnemen krijg ik de melding foutcode 132224. Toevoegen van de opname mislukt, probeer het later nog eens.
Goedemiddag
Voor de test is een speciaal communitygedeelte ingericht. Daar leest het team mee dat jou kan helpen. Daar kun je jouw bevinding het beste posten en wordt je het snelste geholpen. Andere optie is om te bellen met het speciale telefoonnummer dat je bij de start van de test in de welkomstmail hebt gehad.
Ik heb ook deze storing. nu zijn zelfs alle opgenomen en geplande programma's weg. Hoop dat dit tijdelijk is.
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.