Skip to main content

Hallo, 


N.a.v. een melding dat ik vanaf 14-06-2023 mijn t-mobile thuis kan installeren, heb ik dit vandaag gedaan. Ik heb internet en tv en in principe werkt alles, maar mijn cloud opname doet het niet, en in mijn account blijft hij op “in aanvraag” staan, kunnen jullie inzien waarom alles al werkt maar dit nog niet?

 

Hoi @Sunflower200982, slim dat je hier een topic voor aanmaakt, hier help ik je heel graag mee! Ik ben meteen in je dossier gedoken en ik zie dat je bestelling vroeger is opgeleverd dan verwacht, dat heb je goed gedaan. 😉 Hierdoor was Cloud Opnemen nog niet doorgelopen omdat deze voor de 21e stond gepland. Ik ben flink gaan sleutelen aan je bestelling en ik 'm meteen voor je actief gemeld. Wellicht dat je de TV Box nog kort van het stroom moet halen, maar anders kan je meteen al genieten van Cloud Opnemen en wens ik je heel veel kijkplezier toe! 😃
Cal


Hoi @Sunflower200982, slim dat je hier een topic voor aanmaakt, hier help ik je heel graag mee! Ik ben meteen in je dossier gedoken en ik zie dat je bestelling vroeger is opgeleverd dan verwacht, dat heb je goed gedaan. 😉 Hierdoor was Cloud Opnemen nog niet doorgelopen omdat deze voor de 21e stond gepland. Ik ben flink gaan sleutelen aan je bestelling en ik 'm meteen voor je actief gemeld. Wellicht dat je de TV Box nog kort van het stroom moet halen, maar anders kan je meteen al genieten van Cloud Opnemen en wens ik je heel veel kijkplezier toe! 😃
Cal

 

Hi Cal,

 

ik kreeg bericht van jullie dat de installatiedatum van 20-6 naar 14-6 was gegaan, dus weinig aan gedaan! Haha maar top, dank je wel voor het controleren en activeren. Ik ga er mee aan de slag en hoop dat het zo is opgelost. 
 

dank je wel! 


Reageer