Skip to main content
Beantwoord

cloud kan niet geactiveerd worden vanwege lopende bestelling?

  • 18 December 2020
  • 1 reactie
  • 160 Bekeken

Gisteren het nieuwe Tmobile geactiveerd. Vandaag zijn een nieuw modem en tv box geplaatst.

Nu willen we Cloud opnemen activeren, maar dat lukt niet vanwege een lopende bestelling ?

Volgens de helpdesk kan dat pas over een maand  omdat er maar één verandering per maand gedaan kan worden. Hoe vreemd is dat?

Beste antwoord door Cal van Odido

Hi @Lineke-Kevin, leuk dat jullie graag jullie kijkplezier bij ons uitbreiden! Excuus, ik vermoed dat mijn collega iets over het hoofd heeft gezien. Omdat er een nieuw modem is geplaatst, moet er nog een kleine administratieve handeling worden uitgevoerd worden. Hiervoor waren al de juiste mensen ingeschakeld, maar ik heb hier voor de zekerheid nog een bericht achteraan gestuurd. Ik verwacht dat ik jullie snel, maar zeker binnen enkele dagen, meer kan vertellen, en hierna kunnen jullie zoveel wijzigen per maand doen als dat jullie harten begeren! :relaxed:

Bekijk origineel

1 reactie

Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • Antwoord
  • 21 december 2020

Hi @Lineke-Kevin, leuk dat jullie graag jullie kijkplezier bij ons uitbreiden! Excuus, ik vermoed dat mijn collega iets over het hoofd heeft gezien. Omdat er een nieuw modem is geplaatst, moet er nog een kleine administratieve handeling worden uitgevoerd worden. Hiervoor waren al de juiste mensen ingeschakeld, maar ik heb hier voor de zekerheid nog een bericht achteraan gestuurd. Ik verwacht dat ik jullie snel, maar zeker binnen enkele dagen, meer kan vertellen, en hierna kunnen jullie zoveel wijzigen per maand doen als dat jullie harten begeren! :relaxed:


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen