Skip to main content

Goedenavond,

 

Het lukt mij niet om te casten via de app. Ik krijg de melding 'geen content om te casten'. Kan dit opgelost worden?

 

Met vriendelijke groet,

Mark Verwoerd

Hi @Markvwd, hartstikke goed dat je in dit topic hebt aangeklopt! Ik kan je gelukkig laten weten dat de technische dienst dit issue al heeft opgepikt en erg druk bezig is met de oplossing. Mijn collega's hebben gevraagd of we nog extra voorbeelden kunnen doorzetten. Ik ontvang dan ook graag de volgende informatie van je:

  • Zijn de apparaten verbonden via hetzelfde wifi-netwerk? 
  • Met welk apparaat probeer je te casten? 
  • Wat is de iOS/Android versie van dit apparaat? 
  • Heb je de Chromecast, de tv en het apparaat waarmee je wil casten als eens herstart? Haal ze indien mogelijk hierbij ook even van de stroom.
  • Naar welk apparaat probeer je te casten?
  • Wat is het merk van de tv, de type Chromecast of welke tv met ingebouwde Chromecast hebben jullie?
  • Wat is de software versie van de Chromecast of tv met ingebouwde Chromecast?
  • Sinds wanneer ervaar je dit probleem?

Het zou heel fijn zijn als je hierop terug kunt komen in het onderstaande topic: 

Zo houden we het overzichtelijk in hetzelfde topic, thanks. Weet dat we er alles gaan doen om dit zo snel mogelijk te verhelpen! 😁


Reageer