Skip to main content

Vorige week de nieuwe versie van de ODIDO tv app op de chromecast (nieuwe versie) geïnstalleerd.

Nu lopen beeld en geluid behoorlijk uiteen, bij de sommige zenders meer dan andere, bij geen enkele precies goed.

Wat kunnen we hier aan doen?

 

Hi @TomMiddendorp, zelf maak ik ook gebruik van de Chromecast met Google TV en ervaar hier geen problemen mee. Op welke zenders ervaar je dit precies? Dan kan ik dit testen. Had je ook al geprobeerd om de Chromecast opnieuw op te starten en de app te openen?

 

Ik zal ook gelijk mijn audioinstellingen met je delen (te vinden onder het kopje ‘Ondertiteling en audio’ in de instellingen van de Odido TV app), wellicht dat dit je ook nog helpt om het synchroon te krijgen:

Audiosignaal: Dolby Digital (AC3)

Volume stereogeluid: 100

MediaTunneling inschakelen: Uit

 

Mocht dit niet helpen, ben ik benieuwd op welke zenders je dit exact ervaart, zodat ik gerichter met je mee kan kijken!


Bedankt voor de snelle reactie en tips;

Ik heb de instellingen als zodanig aangepast, zonder het beoogde resultaat.

Maar...ik heb Audiosignaal nu op stereo gezet en met 2 speakers in de koptelefoon-uitgang van de TV werkt het prima.

 


Reageer