Skip to main content

Goedemorgen,

ik heb een vraag en wellicht kan iemand hier mij helpen. 
Sinds twee weken Odido internet en tv thuis. Tv kastje is nu aangesloten met een kabel, maar wil het graag draadloos gebruiken. 
ik heb gisteren een Chrome cast gekocht want volgend de monteur kon ik ook via een Chrome cast tv kijken. 
nu probeer ik de Odido app te downloaden op de Chrome cast maar blijft het ‘in behandeling’ staan en wordt er dus niets gedownload. Netflix etc werkt wel allemaal op de Chrome cast. Iemand enig idee hoe ik de Odido app krijg gedownload? 

groetjes,

Iris 

Hi @Iertje85, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wil natuurlijk dat jij ook draadloos tv kunt kijken. Kan je mij vertellen welke Chromecast je hebt en heb je de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Is je Chromecast goed verbonden met het Odido netwerk? 


Hi @Iertje85, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wil natuurlijk dat jij ook draadloos tv kunt kijken. Kan je mij vertellen welke Chromecast je hebt en heb je de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Is je Chromecast goed verbonden met het Odido netwerk? 

 

Hoi Tommie,

 

ik zie nu pas je reactie. Ondertussen is het opgelost. 
heb de chromecast opnieuw opgestart en dat was voldoende om nu wel de app te kunnen downloaden. 
alsnog bedankt voor je reactie.

groetjes,

Iris 


Reageer