Hoi @AlidaD, top dat je het meldt en sorry voor het ongemak! Vaak werkt het om de TV Box te voorzien van een factory reset, dat kun je uitvoeren middels de stappen in dit topic:
Ik heb gekeken naar de streamkwaliteit van jouw TV Box om de boosdoener te kunnen achterhalen, maar constateer dat je vandaag wel tv hebt kunnen kijken, klopt dat met jouw bevindingen? Zo niet, dan wil ik graag een reprovisie uitvoeren alvorens we de box resetten. Houd er bij een factory reset rekening mee dat je alles terugzet naar de fabrieksinstellingen en dat je het TV-klantnummer en de TV-pincode opnieuw dient in te voeren zodra de box herstart is na de reset. Ook verlies je gewijzigde instellingen.
Hoi Jason, gisteren is er een reset uitgevoerd op de box. Alles werkt gelukkig weer. Dankjewel voor je reactie. Groetjes Alida
Yes, wat fijn dat het weer werkt @AlidaD, heel veel kijkplezier toegewenst!