Skip to main content
Beantwoord

certificaat tv verlopen (SSL errors)

• 15 februari 2022
  • 3 reacties
  • 1146 Bekeken

• is een Master Poster
  • 10 reacties

Ik zat midden in een programma, toen hield de tv ermee op. Heb alle stekkers eruit gehad inclusief modem. Daarna kreeg ik een SSL error. Yes gedrukt! Heel even deed de tv het daarna hield die er weer mee op. Afstandsbediening en kastje doen het ook niet. Tv gaat wel aan maar t mobile kastje niet.  Geen idee wat er aan de hand is. 

Beste antwoord door Jason van Odido

Hoi @AlidaD, top dat je het meldt en sorry voor het ongemak! Vaak werkt het om de TV Box te voorzien van een factory reset, dat kun je uitvoeren middels de stappen in dit topic:

Media is niet beschikbaar

Ik heb gekeken naar de streamkwaliteit van jouw TV Box om de boosdoener te kunnen achterhalen, maar constateer dat je vandaag wel tv hebt kunnen kijken, klopt dat met jouw bevindingen? Zo niet, dan wil ik graag een reprovisie uitvoeren alvorens we de box resetten. Houd er bij een factory reset rekening mee dat je alles terugzet naar de fabrieksinstellingen en dat je het TV-klantnummer en de TV-pincode opnieuw dient in te voeren zodra de box herstart is na de reset. Ook verlies je gewijzigde instellingen.

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

3 reacties

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10757 reacties
  • Antwoord
  • 17 februari 2022

Hoi @AlidaD, top dat je het meldt en sorry voor het ongemak! Vaak werkt het om de TV Box te voorzien van een factory reset, dat kun je uitvoeren middels de stappen in dit topic:

Media is niet beschikbaar

Ik heb gekeken naar de streamkwaliteit van jouw TV Box om de boosdoener te kunnen achterhalen, maar constateer dat je vandaag wel tv hebt kunnen kijken, klopt dat met jouw bevindingen? Zo niet, dan wil ik graag een reprovisie uitvoeren alvorens we de box resetten. Houd er bij een factory reset rekening mee dat je alles terugzet naar de fabrieksinstellingen en dat je het TV-klantnummer en de TV-pincode opnieuw dient in te voeren zodra de box herstart is na de reset. Ook verlies je gewijzigde instellingen.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 17 februari 2022

Hoi Jason, gisteren is er een reset uitgevoerd op de box. Alles werkt gelukkig weer. Dankjewel voor je reactie. Groetjes Alida 

Forum|alt.badge.img+16
  • Oud-Moderator
  • 619 reacties
  • 17 februari 2022

Yes, wat fijn dat het weer werkt @AlidaD, heel veel kijkplezier toegewenst! 🍀

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen