Ik krijg sinds vanavond een privacyfout melding als ik naar tv-anywhere.nl ga. Ik wordt geredirect naar tmobiletv.nl en krijg dan de foutmelding.
Heeft iemand anders dit ook?
Ik krijg sinds vanavond een privacyfout melding als ik naar tv-anywhere.nl ga. Ik wordt geredirect naar tmobiletv.nl en krijg dan de foutmelding.
Heeft iemand anders dit ook?
Staan toevallig de datum en tijd van de computer goed?
Als deze niet goed staat kan het gebeuren dat de datum van de computer voor de uitgiftedatum staat als de uitgeefdatum van het certificaat… dan kan je deze error krijgen.
mocht tijdens het opstarten van je computer telkens de datum en tijd verkeerd staan?
dan is de knoopbatterij van je moederbord leeg en dient deze vervangen te worden.
Je bent niet alleen, ik heb er hier ook last van (op Chrome, op Microsoft Edge doet hij het wel).
Staan toevallig de datum en tijd van de computer goed?
Als deze niet goed staat kan het gebeuren dat de datum van de computer voor de uitgiftedatum staat als de uitgeefdatum van het certificaat… dan kan je deze error krijgen.
mocht tijdens het opstarten van je computer telkens de datum en tijd verkeerd staan?
dan is de knoopbatterij van je moederbord leeg en dient deze vervangen te worden.
Nee, dat is het niet. En dan zou ik met andere sites ook last hebben. Het ligt aan de redirect, die verwacht ie niet. Maar ik heb cache al leeggegooid en icognito geprobeerd, krijg dezelfde rare resultaten.
Ik gebruik wel een eigen DNS, niet die van T-Mobile. Zou het daarmee te maken kunnen hebben?
Staan toevallig de datum en tijd van de computer goed?
Als deze niet goed staat kan het gebeuren dat de datum van de computer voor de uitgiftedatum staat als de uitgeefdatum van het certificaat… dan kan je deze error krijgen.
mocht tijdens het opstarten van je computer telkens de datum en tijd verkeerd staan?
dan is de knoopbatterij van je moederbord leeg en dient deze vervangen te worden.
Nee, dat is het niet. En dan zou ik met andere sites ook last hebben. Het ligt aan de redirect, die verwacht ie niet. Maar ik heb cache al leeggegooid en icognito geprobeerd, krijg dezelfde rare resultaten.
Ik gebruik wel een eigen DNS, niet die van T-Mobile. Zou het daarmee te maken kunnen hebben?
Ik gebruik ook een eigen DNS server (pihole), maar als ik het via een andere pc probeer hier op het netwerk doet hij het wel gewooon in Chrome, ook via de eigen DNS server. Ligt dus wel aan mijn pc ergens maar geen idee hoe/wat/waar precies.
Ik heb ook een niet prive verbinding met My T-Mobile via de website.
Edit de verbinding is weer veilig.
Hi all, op dit moment geeft het gebruik van TV Anywhere problemen in verschillende web browsers. Gebruikers krijgen de melding dat er een certificaat-error is. Dit probleem speelt bij Internet Explorer en Google Chrome. Firefox en Opera werken nog wel goed.
Het probleem is in onderzoek en wordt zo snel mogelijk hersteld. Sorry voor het ongemak!
Ik kan het forum niet bezoeken via Safari (internetbrowser ) en geeft aan dat deze verbinding niet privé is.Dit wil ik dan doen via de Apple iPad Pro 12,9inch.
wie kan mij helpen met het oplossen van dit probleem
Hi
Ik krijg sinds vanavond een privacyfout melding als ik naar tv-anywhere.nl ga. Ik wordt geredirect naar tmobiletv.nl en krijg dan de foutmelding.
hier op iPad en iPhone volgende melding in de TV-anywhere app:
Hoi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.