Beantwoord

casten naar chromecast werkt niet

  • 1 September 2022
  • 6 reacties
  • 1194 Bekeken

hoi,

 

als ik op de cast knop klik krijg ik de DRAW OVER OTHER APPS melding en kan ik verder niets

icon

Beste antwoord door laurensromeijn 1 September 2022, 12:39

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Hi @laurensromeijn, top dat je via deze weg aan de bel trekt! Ervaar je dit wanneer je TV Anywhere cast? Ik vermoed dat je eerst een andere App moet afsluiten en dat je dan TV Anywhere kunt bekijken. Lukt het als je alle Apps, behalve TV Anywhere, hebt afgesloten? Zo niet, dan verwijs ik je graag naar het onderstaande topic:

Lossen de tips uit dit topic de problemen op? Ik hoop het en ik hoor het graag van je! ☘

Helaas helpt me dit niet.
Ik kan bijvoorbeeld wel youtube of netflix casten.

Op moment dat ik op cast icoontje klik komt de tv app met de melding. dit is dus al voordat ik uberhaubt kan kiezen welke chromecast ik naar toe wil.

 

Misschien dat het aan mn telefoon ligt. Dat kan ik niet beoordelen

Ik kreeg ineens een ingeving . Misschien dat het DRAW OVER OTHER APPS juist uit stond bij de t-mobile tv app. Dit was het geval.

 

Het werkt! 

Reputatie 7

Hi @laurensromeijn, yay - super fijn om te lezen dat het weer werkt! Top dat je dit zelf hebt gefixt. Als je nog andere vragen hebt, stel ze dan gerust en dan helpt de Community weer met liefde. Geniet voor nu nog van het zonnetje. 

Nou heb ik een vraagje. Ik heb draw over ook uitgezet maar nu kan ik niet meer casten en eigenlijk heb ik ook geen idee waarom de app hierom vraagt het doet er niet toe

Reputatie 7

Hi @ervd2002, hele goede vraag van je! Ik durf niet te zeggen waarom dit voor jou niet de oplossing was, maar ik wil er wel voor zorgen dat het zo snel mogelijk weer bij jou gaat werken. Zojuist heb ik je verder geholpen in het onderstaande topic: 

Spreek ik je daar verder? 💪

Reageer