Krijg sinds vanmorgen niet meer gecast naar tv. Elke keer sorry er is een probleem probeer later. Tv werkt wel op telefoon maar zodra ik wil casten naar vhromecasy gaat het fout . Eerder geen probleem app opnieuw geïnstalleerd ook cache etc schoongemaakt niks helpt helaas.
Hi
- Zijn de apparaten verbonden via hetzelfde wifi-netwerk?
- Met welk apparaat probeer je te casten?
- Wat is de iOS/Android versie van dit apparaat?
- Heb je de Chromecast, de tv en het apparaat waarmee je wil casten als eens herstart? Haal ze indien mogelijk hierbij ook even van de stroom.
- Naar welk apparaat probeer je te casten?
- Wat is het merk van de tv, de type Chromecast of welke tv met ingebouwde Chromecast hebben jullie?
- Wat is de software versie van de Chromecast of tv met ingebouwde Chromecast?
- Sinds wanneer ervaar je dit probleem?
Dankjewel alvast, ik wil ik dit voor je fixen!
Hai Lisa, dankjewel voor je reactie. Daar gaan we :)
- allemaal op hetzelfde wifi netwerk. Met andere afspeel apps geen problemen met casten
- huawei mate 20
-android 12.0.0. 142 alles is up to date
-van alles de stekker eruit getrokken, nog steeds hetzelfde probleem
- naar een tv met chromecast in de hdmipoort, geen smart tv
-Philips tv, heel oud Chromecast is 5 a 6 jaar oud
-dit zie ik staan in Google home: Firmwareversie van systeem: 275994
Firmwareversie van Cast: 1.56.275994
-Paar weken, 2 maanden ong, hiervoor deed alles het prima.
Ik hoop dat je genoeg hebt aan deze info en dat je me verder kunt helpen. Alvast bedankt!!
Hi
Hi
Hai Lisa! Ik heb het net geprobeerd, zonder resultaat helaas. Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar zodra ik verbinding maak blijft het laden scherm draaien. (zie foto) Hoe lang ik ook wacht, het blijft laden. Als ik vervolgens op play klik op een zender, wordt de verbinding verbroken en krijg ik een melding in de tv app dat er iets mis is gegaan. Chromecast heb ik ook van de stroom af gehaald, maar ook dat werkt niet.
Hi
Hi
Hi
Hai Lisa,
De versie van de app is A. 2.4.6. Met een andere telefoon (Samsung) is het wel gelukt. Het ligt dan echt aan mijn telefoon, maar het heeft heel lang wel gewerkt. Cache heb ik geleegd, via de app en van mn telefoon zelf, app opnieuw geïnstalleerd, maar geen verbetering.
Wat wel anders is nu trouwens, is dat het "laden" scherm nu langer blijft staan. Eerst werd de verbinding na een paar seconden gestopt, maar nu blijft het "aan het laden" scherm zeker een paar minuten blijft staan. Dat is nieuw
Hi
Lisa! Het lukt!! Iets heeft gewerkt, ik probeerde het net en het werkt! Dankjewel aan jou en het it team
Yay, wat een top nieuws
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.