Skip to main content

Krijg sinds vanmorgen niet meer gecast naar tv. Elke keer sorry er is een probleem probeer later. Tv werkt wel op telefoon maar zodra ik wil casten naar vhromecasy gaat het fout . Eerder geen probleem app opnieuw geïnstalleerd ook cache etc schoongemaakt niks helpt helaas.

Hi @Dbchef,

Fijn dat je de Community op de hoogte brengt! Ervaar je ook problemen met het casten van andere apps, zoals de Youtube app? Lukt het ook niet om TV Anywhere met andere telefoons te casten? Heb je de TV Anywhere app opnieuw geïnstalleerd of de Google Home app? Ik hoor het graag.


Nee andere apps weekend prima . Andere telefoon heb ik niet. Opnieuw geinstaleerd ook en helpt niet

 


@Dbchef er is een verstoring geweest. Deze is vanmorgen opgelost. Is het probleem bij jou nu ook opgelost?


Ok werkt  nu ook hier.


Ik heb momenteel hetzelfde.. Foutmelding "er is geen content om af te spelen".

twee verschillende telefoons geprobeerd. Andere apps werken wel. 


Ik heb momenteel hetzelfde.. Foutmelding "er is geen content om af te spelen".

twee verschillende telefoons geprobeerd. Andere apps werken wel. 

En alweer verholpen 👍


Ik heb momenteel hetzelfde.. Foutmelding "er is geen content om af te spelen".

twee verschillende telefoons geprobeerd. Andere apps werken wel. 

En alweer verholpen 👍

Blijkbaar toch te vroeg van stapel gelopen... Nu werkt het weer niet... Mogelijk iets te maken met de slechte verbinding in de avond?

( https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-vast-internet-492/traag-bekabeld-internet-en-hoge-ping-in-avonduren-306632 ) 


Hoi @dizzid, het lijkt er inderdaad sterk op dat de hoge ping en trage download in de avonduren ook bij jou optreedt. Sorry daarvoor en dat hierdoor TV kijken al een maand lang zeer beperkt is!

We hopen zeer snel met een update te komen, maar ik kan daarin geen garanties bieden, we zijn afhankelijk van de resultaten van het onderzoek. Wat ik natuurlijk wel kan doen, is jou toevoegen aan het bestaande onderzoek zodat ook jouw testresultaten meegenomen worden. Bedankt dat je die in het andere topic geplaatst hebt!


De ping is ondertussen opgelost, maar het probleem blijft nog steeds met casten... 


hier het zelfde probleem ik wordt hier heel gefrustreerd over is al heel lang aan de gang zit er aan te denken om over te stappen heb tijdelijk een Zigo inlog geeft geen problemen...…

 


Hoi @dizzid en @Brt69, omdat het bestaande issue is opgelost, vraag ik mij af of jullie een patroon herkennen in het niet werken van het casten. @dizzid jij gaf bijvoorbeeld aan dat het een aantal keren weer heeft gewerkt. Is er te zien dat het bijvoorbeeld alleen in de avonduren gebeurt of dat het juist bij specifieke zenders of programma's speelt?


Ik kan er geen patroon in herkennen, misschien dat het savonds meer speelt? Daarentegen kijken wij weinig tv overdag, bijna niet via de app.

Nu net lukte het wel (NPO1), maar tijdens voetbal wedstrijden van het EK kreeg ik de foutmelding. Op een mobiel apparaat kijken lukte wel, via casten niet. 


Eergisteren heb ik het met 3 verschillende telefoons geprobeerd geen van 3 deden het .gisteren ging het gelijk goed. 

Kijken alleen s'avonds via de telefoon.


Hoi @dizzid en @Brt69 ,

Ik ben blij dat ik jullie een update kan geven! Er is namelijk aan de hand van jullie berichten een wijziging toegepast in de stream, waardoor de problemen lijken te zijn verholpen. Ervaren jullie dit ook aan jullie kant? Ik hoor het graag! 


Tot op heden werkt het goed geen problemen meer met casten hopen dat het zo blijft.


Goed om te horen, Boris. Dank je wel. Ik ben momenteel op vakantie, maar zal het thuis weer testen. Bedankt voor de update. 


Vanavond werkt het weer niet heel even wel op RTLZ maar andere zenders niet


Hi @Brt69, super goed dat jij dit hier weer meteen aankaart! Wat balen dat het probleem weer is teruggekeerd. Heb jij hier sindsdien weer last van gehad, of is het alleen bij deze avond gebleven? Ik heb jouw verbinding onder de loep genomenen hier zie ik gelukkig niks geks in terug. Kreeg jij weer een foutmelding te zien in beeld? Zou jij daarnaast ook aan mij kunnen laten weten van welke versie Chromecast jij gebruik maakt? Ik hoor het graag van je! 😊


Beste Lisa. We hebben Firmwareversie van Cast: 1.49.250946  de melding die we krijgen is dat er geen content is om te streamen probeer het nogmaals.

Gisteren en tot nu toe gaat het weer goed..

 


Hoi @Brt69,

Dank voor deze informatie en fijn om te horen dat je voor nu geen problemen meer ervaart! Aangezien het nu wel goed werkt was ik benieuwd of je ten tijde van de problemen met de TV Anywhere app ook andere apps hebt geprobeerd zoals Youtube, Deezer, Spotify of een andere app die je kan casten?

Ik hoop in ieder geval dat de goede trend zich door blijft zetten. :pray:


Andere app's doen het wel gewoon .

Het gaat gewoonlijk een aantal dagen goed en dan is er op een avond dat het niet werkt. 

Som kan ik dan ook niet op een mobiel kijken stopt dan regelmatig .

 Verder is de internet verbinding wel goed .

 


Hoi @Brt69 ,

Goed dat je het bij ons aankaart! Ik pak dit graag voor je op en wil de technische specialisten vragen hier naar te kijken.  Om dit te kunnen doen, wil ik je vragen naar de volgende zaken:

  • Om welke Chromecast versie gaat?
  • Om welke Chromecast type gaat het?
  • Welk apparaat gebruik je om de streamen op de Chromecast?
  • Welke TVA versie gebruik je?
  • Is er een specifieke foutmelding? Zo ja, welke?

Met deze stappen kan ik aan de slag. Ik hoor het graag van je! 


Beste Boris

 

Vanavond alle zender kunnen kiezen behalve Veronica?

Geeft een melding er is geen content om te casten.

Ik heb een chroomcast type 2

Met firmware 1.49.250946

Versie van Tv's is 2.3.7

Andere app's werken wel gewoon.

Het is raar dat het om 1 zender gaat.

Ik hoor graag hoe het op te lossen is.

 


Gisteren weer Veronica niet kunnen casten melding "er is iets fout gegaan probeer het nogmaals"

 


Hoi @Brt69 ,

Dank je wel voor je terugkoppeling en de gegevens! Ik heb meteen gevraagd aan onze technische specialisten om dit probleem voor je te onderzoeken. We gaan voor je aan de slag. Mocht er een update zijn, dan houd ik je graag op de hoogte. Ook voor vragen, zit de Community voor je klaar. We houden contact!


Reageer