Casten in Spanje met Odido TV app zijn NPO prima maar RTL en SBS blijven bufferen

  • 1 May 2024
  • 4 reacties
  • 28 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Casten  in Spanje met Odido TV app zijn NPO prima maar RTL en SBS blijven bufferen.

Ook discovery, en odido en disney+ zijn goed,

Downloadsnelheid is 426 Mbps dus daar kan het niet aan liggen

Teresa van Odido 15 dagen geleden

Welkom op onze Community! 😊 @notnav 

Ik help je graag verder, zodat je lekker in de Spaanse zon kunt genieten van onze diensten! 

Heb je al eens geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Ik verneem graag op welk toestel je gebruik maakt van de app. Daarnaast verneem ik graag om welk type toestel het gaat, het besturingssysteem en welke versie van de Odido TV app je gebruikt. 

Geef je mij een seintje als je zo ver bent? Dan kijk ik gelijk met je mee! 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! 😊 @notnav 

Ik help je graag verder, zodat je lekker in de Spaanse zon kunt genieten van onze diensten! 

Heb je al eens geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Ik verneem graag op welk toestel je gebruik maakt van de app. Daarnaast verneem ik graag om welk type toestel het gaat, het besturingssysteem en welke versie van de Odido TV app je gebruikt. 

Geef je mij een seintje als je zo ver bent? Dan kijk ik gelijk met je mee! 

ja, ik heb opnieuw geïnstalleerd,  toestel opnieuw opgestart versienummer A2.5.3, op een Samsung S21FE met Android 14.

De TV is een mij onbekend merk, QILive. Als ik via videoland naar RTL kijk, gaat het wel zonder bufferen

Reputatie 7
Badge +9

Hi @notnav, zit je toevallig op Wifi van je accommodatie of op je 4g netwerk? De meeste accommodatie's hebben namelijk gastnetwerken en die zijn vrij restrict waardoor onze app daar last van heeft.

Daarnaast ben ik benieuwd of dit alleen speelt met casten of ook als je via je telefoon zelf kijkt.

via de Wifi, maar zoals aangegeven doen een aantal zenders het prima maar alles van RTL en SBS zijn niet om aan te kijken. Ook kijken naar rtl via Videoland was prima, alleen de odido app liet het afweten

Inmiddels NLziet abo genomen en dat werk prima.

bedankt voor de moeite

Anton

Reageer