Skip to main content

Ik krijg steeds foutmeldingen als ik tv wilkijken,zie bijlage. Kan iemand mij hiermee helpen 

 

Je schrijft “Caiway app”, kan het zijn dat je de Caiway server alleen kunt benaderen vanaf een Caiway netwerk / abonnement en dus niet vanaf T-Mobile?


Nee, ik zit op een Caiway netwerk. Dat is het rare hieraan. De rest van mijn gezin kan wel via de app tv kijken 


Nee, ik zit op een Caiway netwerk. Dat is het rare hieraan. De rest van mijn gezin kan wel via de app tv kijken 

 

Misschien moet je het dan bij Caiway navragen.  Ik gok dat niemand van/met t-mobile je ermee kan helpen. 


Wat ik vermoed dat zoals wel vaker gebeurt men kijkt via de inlog van een bekende of familie, het geen altijd is afteraden, op een account kunnen vaak maar een maximaal aantal apparaten tegelijk inloggen.

 


Hi @Laro1970, klopt het dat jij inderdaad een abonnement hebt bij Caiway? Ik zou je maar al te graag willen helpen, alleen als jij niet bij T-Mobile een abonnement afneemt dan zou je toch zelf met Caiway contact op moeten nemen. Hopelijk kunnen zij het verder voor jou oplossen!


Reageer