Skip to main content

Sinds de update naar T-Mobile TV krijg steeds bij het eerste gebruik een melding dat de box niet verbonden is met het netwerk. Dan klik ik op “ok” en daarna is het prima. Alleen kan ik nergens controleren welke gegevens (bv netwerknaam o.i.d.) gebruikt worden.

 

Waar kan ik de (netwerk)instellingen vinden? In elk geval niet op de tegel Instellingen...

Hoi @Bas Ditmars, ik heb dé oplossing hiervoor voor je! Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Met een beetje geluk krijg je deze melding niet meer! Groetjes, Ishana


Hoi @Ishana 
 

Helaas! Modem uit, tv-box uit geeft niet het gewenste resultaat

Heb je nog andere suggesties?

Ben tot nu toe nog niet echt te spreken over de update. Led-verlichting is weer fel, klok staat nu aan als de tv-box aan staat en niet als de box uit staat. En (netwerk)instellingen zijn niet te vinden 😞


Probeer eens het volgende:  zowel de stroom als Ethernetkabel verwijderen een half minuutje wachten en vervolgens alleen de stroomkabel er weer in doen, de box opstarten en de ethernetkabel er PAS weer in doen als de tv aangeeft dat er geen verbinding met het internet is.


Ik heb exact hetzelfde. Tvbox uitgezet etc alle bovenstaande dingen gedaan. Geen enkel effect. Hoe nu verder??


Blijf het toch vreemd vinden dat zovele problemen ondervinden met tv activeren, maak zelf al sinds ongeveer 2010 gebruik van glasvezel begonnen bij Lijbrandt werd na overname eerst Telfort nu KPN.

 sinds begin 2014 bij Vodafone Thuis, dat later T-Mobile Thuis werd en al die tijd heeft de tv aansluiting goed gewerkt in de tijd dat de streams nog van Glashart media kwamen waren ze wat beter dan nu maar het verschil is heel klein.  Maak nu gebruik van de App voor een LG tv en de box voor een Panasonic op de slaapkamer.

Die op de slaapkamer word soms weken niet gebruikt, bij gebruik schakel ik de box en tv in en hoppa er is beeld, en ook wel eens UTP kabels verbonden d.m.v. koppelstukken en ook dan geen enkel probleem.


Reageer