Sinds de storing afgelopen weekend heb ik constant blokkerige gedeeltes op mijn tv scherm.
dit is zowel in de huiskamer als slaap kamer.
heb reeds de modem een hard reset gegeven en het tv kastje ook.
dit had geen resultaat.
graag hulp bij het oplossen!
Bladzijde 1 / 1
Hoi @degroene
Bedankt voor je melding! We krijgen meerdere meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervinden met hun TV beeld. Op dit moment zijn we met man en macht op zoek naar de oorzaak èn de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte: Thuis TV. Excuses voor het ongemak.
Bedankt voor je melding! We krijgen meerdere meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervinden met hun TV beeld. Op dit moment zijn we met man en macht op zoek naar de oorzaak èn de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte: Thuis TV. Excuses voor het ongemak.
Gelukkig is het probleem opgelost. Rond 15u konden alle TV Boxen weer een scherp en stabiel beeld tonen. Bedankt voor je geduld!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.