Ter aanvulling de decoders zijn ook opniew opgestart en het uitruilen gaf ook geen verbetering.
Hi @HdeKleijn, heel goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Wat balen om te lezen dat jij momenteel met blokkerig beeld kampt. Ik ga je hier gelijk bij helpen, zodat jij hopelijk zo snel mogelijk weer van beeld zonder blokken kunt genieten. Ervaar jij dit enkel bij het terugkijken van opnames of bij live tv? Uit jouw tweede bericht maak ik op dat dit issue op beide TV Boxen speelt, klopt dat? Ik heb meteen jouw verbinding onder de loep genomen en hierin zie ik inderdaad in terug dat je de TV Boxen opnieuw hebt opgestart, super. Toch wil ik je graag vragen om op de volgende manier een zogenoemde powerflip uit te voeren:
Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.
Als jij de stappen op deze volgorde kan volgen, dan zorgt dat in de meeste gevallen voor dé oplossing. Mocht dit niet baten, dan hoor ik graag van je of jij gebruik maakt van eigen apparatuur zoals bijvoorbeeld adapters? Ik hoor het heel graag van je, zodat ik verder aan de slag kan. Ik wil dit zo snel mogelijk voor je fixen!
Hallo Lisa,
Ik heb alles "geflipt" maar heeft dit niet geholpen.
Verder heeft het live kijken slecht beeld. De eerder opgenomen beelden zijn goed. Maar het laatste opgenomen beeld is van eind november en toen had ik er nog geen last van gelukkig.
Dit speelde sinds begin vorige week.
Hi @HdeKleijn ,
Goed dat je het bij ons aankaart! We merken dat een deel van onze klanten problemen ondervindt met de beeldkwaliteit in de regio Amersfoort. We zijn hiervan op de hoogte en doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak. Mocht je in de tussentijd ergens tegenaan lopen, laat het vooral weten. We zitten voor je klaar!
@Boris Bij mijn schoonouders (3813LN, Amersfoort) ook sinds zondag haperend/blokkerig beeld. Is dit iets wat jullie centraal kunnen oppakken of moet er iets gepusht worden naar alle klanten met dit probleem zoals je in een ander draadje vermelden vandaag?
Ps. Alles ook “geflipt” enz. op de wijze zoals vermeld
Hoi @Erikvo en @HdeKleijn,
Zojuist heb ik vernomen van onze technische specialisten dat er met een wijzing in het netwerk er is gezorgd dat er verbetering kan worden geconstateerd. Nu ben ik erg benieuwd hoe de beeldkwaliteit momenteel is. Wellicht dat er eerst korte reset van de TV Box nodig is om het signaal te krijgen zoals we willen. Hoe je deze uitvoert, vind je op onze Wiki:
Ik hoor het graag van jullie!
Hallo Boris,
Ik kan na een kwartiertje kijken zeggen dat tot nu toe het blokkerige weg is.
Schoonouders even nagevraagd. Lijkt ook daar opgelost te zijn!
Hi @HdeKleijn en @Erikvo, super fijn om dit te lezen! Top dat jullie dit gelijk hebben doorgegeven. Mocht ik verder nog iets voor jullie kunnen betekenen, laat het dan zeker weten. Maak er alvast hele mooie feestdagen van!