Beantwoord
Blokkerig of haperend beeld op TV sinds Vodafone is overgenomen door T-Mobile
Goedendag,
Ik heb glasvezel internet 100/100
* Modem in de meterkast;
* Directe internetkabel naar Interactieve TV Box en vandaar een HDMI kabel naar de tv;
Dit is dezelfde setup als toen ik klant was bij Vodafone.
Leg mij nu eens uit waarom bij jullie dat signaal zo slecht is en bij Vodafone (met een glasvezel internet van 50/50) perfect was.
Ik heb nu elke dag last van een haperende tv en blokkerig beeld. Het uit en aan doen van de Interactieve TV Box en of modem helpt hooguit voor 1 dag.
Graag zou ik een oplossiing willen zien.
Met vriendelijke groet.
Ik heb glasvezel internet 100/100
* Modem in de meterkast;
* Directe internetkabel naar Interactieve TV Box en vandaar een HDMI kabel naar de tv;
Dit is dezelfde setup als toen ik klant was bij Vodafone.
Leg mij nu eens uit waarom bij jullie dat signaal zo slecht is en bij Vodafone (met een glasvezel internet van 50/50) perfect was.
Ik heb nu elke dag last van een haperende tv en blokkerig beeld. Het uit en aan doen van de Interactieve TV Box en of modem helpt hooguit voor 1 dag.
Graag zou ik een oplossiing willen zien.
Met vriendelijke groet.
Beste antwoord door Brian
Hi @VVS , dat is een hele goede vraag, naast de naam is er namelijk niks veranderd. Zou je de stappen in ons TV topic eens door willen nemen? Dit lost de meeste problemen direct op! Mocht het zich voor blijven doen laat het dan zeker weten, dan kijk ik graag met je mee!
Bekijk origineelReageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.