Sinds afgelopen donderdag heb ik een blokkerig / haperend beeld op verschillende zenders. Het lijkt ook steeds erger te worden. Ik heb alle stappen doorlopen om het probleem op te lossen, maar dit helpt niet. Wat nu te doen?
Hoi
Top dat je al wat stappen doorlopen hebt. Ik zie in de lijnmeting dat het modem al langer onafgebroken online is, kun je het modem toch wederom 20 seconden stroomloos houden, alsjeblieft? Hetzelfde geldt voor de TV Box, houd deze stroomloos, evenals het modem, maar haal ook de UTP- (LAN/ethernet) kabel eruit.
Volg het stappenschema zoals op de website vermeld is. Mocht ook dit nog niet baten, dan gaan we over op een harde reset, ook wel factory reset genoemd. Hoe je dit kunt doen, lees je in de volgende topics: Factory reset TV Box en Factory reset modem. Houd er rekening mee dat je bij een harde reset alles terugzet naar de fabrieksinstellingen. Eventuele gewijzigde Wifi-wachtwoorden gaan dan terug naar het wachtwoord zoals deze op het modem staat.
Als alle bovenstaande opties geen oplossing bieden, dan zet ik het met alle liefde door naar onze specialisten. Geef een seintje en ik kom weer te hulp gevlogen!
Hoi
Ik heb de modem en de TV box beide 20 sec, waarschijnlijk wel iets langer van het stroom gehad. Ook de UTP kabel eruit gehaald, maar helaas lost dit niet het probleem op. Ik zal een harde reset proberen.
Mocht dit niet helpen dan zal ik je weer stalken .
Groet, Alida
Ben ik weer
Harde reset TV box en modem gedaan! Helaas………. . Helpt niet. Ik ben bang dat er iets anders aan de hand is. Heb nu alles wel geprobeerd. Ook de tv instellingen allemaal langsgelopen. Dus ik meld me weer. Hopelijk kan 1 van jullie specialisten het oplossen.
Groet, Alida
ik denk dat Jason niet aan het werk is, maar kan iemand anders mij helpen?
Harde reset TV box en modem gedaan! Helaas………. . Helpt niet. Ik ben bang dat er iets anders aan de hand is. Heb nu alles wel geprobeerd. Ook de tv instellingen allemaal langsgelopen. Dus ik meld me weer. Hopelijk kan 1 van jullie specialisten het oplossen.
Groet, Alida
Mocht dat niet het geval zijn, dan zet ik het direct door! To be continued!
Hoi Alida, je woont ook in Amersfoort? Duidelijk een probleem op het T mobile netwerk. Bij mij in de straat nog 3 T-mobile abonnee's met dezelfde problemen. De techneut is ook al bij mij thuis geweest en kon niets doen. Duurt nu al een week.
Hoi
Ik heb de modem en de TV box beide 20 sec, waarschijnlijk wel iets langer van het stroom gehad. Ook de UTP kabel eruit gehaald, maar helaas lost dit niet het probleem op. Ik zal een harde reset proberen.
Mocht dit niet helpen dan zal ik je weer stalken .
Groet, Alida
Goedemorgen
Hopelijk heb je een airco en anders adviseer ik je de voetjes in het water te doen onder je bureau.
Fijne dag!
AlidaD
Heel graag gedaan en super dat je een afspraak gemaakt hebt!
Ik heb airco dus dat koelt de boel flink af: is prima te doen zo, dankjewel. Is het bij jou een beetje uit te houden? Fijne dag!
Je begrijpt dat ik niet echt blij ben en de situatie is veel slechter geworden. Met name de laatste week is de snelheid echt een drama. Hoe nu verder……………. .
Hoi
Het kan gaan om de volgende zenders:
RTL4
NPO2
Disney / Veronica
RTL5
Net5
MTV
RTL Z
SBS9
Canvas
Viceland
BBC One
BBC Two
NPO1 GOS
Fox Sports 1
Onze experts hebben geconstateerd dat sommige klanten op een lokale wijkcentrale een lage downloadsnelheid kunnen ervaren. Dit wordt nu meegenomen in het onderzoek. De apparatuur in de wijkcentrale heeft een volledige herstart gehad. We meten vandaag of de kwaliteit verbeterd is. Om het nog sneller op te lossen, hebben we ook een aantal partners in handen genomen en ingelicht. Er zal op locatie onderzoek worden gedaan.
Ik begrijp je frustratie volledig en vind het dan ook oprecht jammer dat er nog geen sluitende oplossing gevonden is. Het enige dat ik je kan beloven, is dat er alles aan gedaan wordt om de problemen in Amersfoort te verhelpen.
Er is nog een draadje van mensen uit Amersfoort met traag Internet / slechte TV van Jimmy Huijgens.
Bij deze mensen (en bij mij ook) zijn de problemen sinds gisteren opgelost.
Het ging ook over zenders uit betaalpakketten. Bij mij alles van ZIggo Sport op Select na.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.