Beantwoord

blokkerig beeld TLC en ID zenders

  • 7 August 2023
  • 5 reacties
  • 128 Bekeken

Reputatie 2

Sinds kort grijs blokkerig beeld bij zender ID en TLC. Overige zenders die ik kijk zijn ok. Modem al 3x herstart en daarna kastje zoals vaak voorgeschreven wordt. Het werkt niet en de beide zenders storen zo erg dat je er niet naar kan kijken. Is er een soort zenderstoring of ligt t aan apparatuur? WiFi ed werken prima. 
 

aanvulling: programma terugkijken en dmv blauwe knop begin van het programma kijken zijn niet blokkerig tot 20.03 beide zenders krijgen op dat tijdstip de storing 

icon

Beste antwoord door Gerda w 7 August 2023, 20:52

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1

Hier hetzelfde probleem. Blokkerig beeld en dan eigenlijk alleen op Discovery Channel. Modem herstart en tv box herstart heeft niet geholpen. Lijkt op een generiek probleem?

Reputatie 2

Verd…. Nou geen storingen meer sinds exact 20.44 uur beide zenders. Erg vreemd allemaal. Misschien inderdaad een soort van storing buitenaf. Bedankt voor je reactie . Ik heb Discovery ook ff bekeken was ook blokkerig maar dat stopte ook om 20.44. Ik heb weer normaal beeld misschien zijn er meer zenders maar ik kijk niet alles😁

Reputatie 1

Hier werkt het nu ook weer maar de afgelopen dagen wel steeds problemen gehad op Discovery

Hier ook precies hetzelfde! Sinds enkele dagen TLC met grijze momenten. Op meerdere kastjes/tv’s. Geen problemen met andere zenders.

 

maar het lost zich blijkbaar vanzelf op lees ik?

@Kristel87

Het is vaker raak met deze zender.

Hier ook last van met eigen apparatuur fritzbox 5590 direct op glasvezel.

Tv kijken doen we met ook eigen apparatuur Sony bravia tv met Android TV.

Probleem zit hem in de bron.

 

Reageer