ik heb sinds dat ze hier van delta in de straat bezig geweest zijn blokkerig beeld regelmatig
kunnen jullie zien wat signaal sterkte is die wij binnen krijgen
ik heb al kabels vervangen modem gereset tv box gereset ect niks lijkt te helpen
tv anywhere app op apple tv werkt prima
ik hoor graag hoe we dit kunnen gaan oplossen want dit is waardeloos tv kijken
Bladzijde 1 / 1
@K.ponsen Ik heb meteen jouw verbinding onder de loep genomen. Zo te zien is de lijn erg onstabiel waardoor je problemen ervaart. Het lijkt dan ook niet in de apparatuur te zitten, maar in de bekabelingg van jouw woning zelf. Er wordt namelijk een bridged tap én een degraded contact geconstateerd. Gelukkig kun je dit zelf heel makkelijk verwijderen. Hoe je dit precies doet, lees je in dit topic: Alles over 'bridge taps' | T-Mobile Community.
Beste
vreemd dat dit na al die jaren er ineens is dan ?
heb nooit probleem gehad en woon hier nu 7 jaar
en nu ineens deze problemen (er is niks veranderd in onze apparaten aansluitingen of wat dan ook)
ik ga vanmiddag controleren hoe het is aangesloten in de meterkast voor de bridged tap maar voor zo ver ik weet heb ik niks behalve de meterkast Isra aansluiting
wat alle coax en telefoon lijnen zijn er uitgehaald toen ik hier kwam wonen en overal vervangen voor utp kabel en deze zijn aangesloten op een patchrack met een switch en die van de tv box is aangesloten op patchrack en dan rechtstreeks op de modem
op de foto ziet u dat er 1 kabel is aangesloten de groene deze is aangesloten volgens jullie installatie schema in de handleiding deze gaat naar de dsl aansluiting op de modem vanaf de modem gaan er 2 korte utp naar het patchrack poort 3-4 (zwart en wit) dit zijn de 2 poorten van de woonkamer (tv en tv-box)
Dit zit al 7 jaar zo aangesloten waarvan bijna 4 bij t-mobile nu
in die 4 jaar is er niks verander behalve dat ze pasgeleden hier de straat hebben opengegooid van delta (glasvezel) en sinds dien is het gezeur begonnen
Hi @K.ponsen, zou je een aantal vragen voor mij kunnen beantwoorden? Dan kan ik dit met zoveel mogelijk informatie doorzetten naar onze techneuten!
Welke handelingen voer je uit waardoor dit ontstaat?
Ervaar je dit op 1 of meerdere zenders, wat is de laatste zender waar dit op is ontstaan? (Zendernaam/programma/datum/tijdstip)
Gebeurt dit alleen op Live TV of tijdens het terugkijken van een opname?
Hoor graag van je terug!
ik voer niks uit tv staat gewoon aan en is blokkerig / storing
alle zenders / zelfs radio zenders
ik heb geen opname dus dat weet ik niet
@K.ponsen
Het klinkt misschien vreemd het heeft tenslotte altijd gewerkt.
Kun je de groene dsl kabel eens uit de kabelgoot halen.
Dsl is namelijk nogal gevoelig voor storingen van andere bronnen.
Even om de testen deze kabel uit de goot halen en aansluiten.
@K.ponsen ik heb alleen nog specifieke zenders nodig, kan je deze informatie nog opleveren?
Zendernaam
Programma
Datum
Tijdstip
Alvast bedankt!
GTST elke avond constant
Hoi @K.ponsen, bedankt dat je deze informatie nog mee kon sturen! Ik ga meteen een onderzoek voor je laten openen en ik hoop dat wij je snel meer kunnen laten weten. Is het je ook nog gelukt om de tips van @peter-keetfm uit te proberen met betrekking tot de groene DSL kabel?
Ondertussen gaan wij de mogelijke oorzaken onderzoeken, dit komt helemaal goed!
Ik heb kabel uit de goot gehaald maar nog steeds het zelfde nog geprobeerd andere utp naar tv kastje rechtstreeks op modem maar haalde ook niks uit
@K.ponsen Ik zie dat je de Phone-kabel gebruikt hebt. Zou je kunnen proberen om de grijze kabel met het label ‘DSL’ te gebruiken die in het installatiepakket zat. Deze is rond en daardoor beter geschikt voor DSL. Dat verklaart niet waarom het jaren goed heeft gewerkt, maar het is wel het proberen waard.
@K.ponsen
Ik zie daar een oplader staan.?
Deze staat wel dichtbij de dsl aansluiting.
Kunt U deze eens uit schakelen.
Om te testen of dit apparaat de boosdoener is.
Daar staat inderdaad een oplader maar die staat daar ook altijd al het gezeur is echt allemaal begonnen na dat delta hier voor glasvezel bezig is geweest in de straat en mijn voortuin
Hi @K.ponsen, zou je een andere kabel kunnen proberen zoals @TMTV je vroeg? Helpt dit nog niet? Geef dan een seintje, dan ga ik er dieper induiken!
Hi @K.ponsen, zou je een andere kabel kunnen proberen zoals @TMTV je vroeg? Helpt dit nog niet? Geef dan een seintje, dan ga ik er dieper induiken!
nee nog geen tijd voorgehad ga zo snel mogelijk proberen wanneer ik thuis ben
Phone kabel vervangen voor de dsl kabel nu testen
de dsl kabel is trouwens precies de zelfde kabel alleen andere kleur ook soepel draad 2 aderig
de opladers zijn uitgeschakeld dus we gaan het zien vanavond met tv kijken
Hi @K.ponsen, bedankt voor je snelle reactie! Ik wacht je bericht af.
Inmiddels wat dagen verder maar helaas het heeft nog geen verbetering opgeleverd
zijn er nog tips ? Of kan iemand checken wat het binnenkomende stabiel is signaal is ?
Hi @K.ponsen, bedankt voor de update! Ik heb het toch maar doorgezet naar onze techneuten. Wellicht kunnen zij dit eufel ontravelen. Als zij hier meer over weten wordt er contact met je opgenomen. To be continued.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.