Skip to main content

Hi, ik heb sinds de grote(re) storing van 15 december in Amersfoort last van blokkering beeld op de TV.
Ik heb alle stappen al 2 keer doorlopen, maar dit heeft niets opgelost. Kunnen jullie eens kijken?

Hi @vbrouwer, super goed dat je dit onder de aandacht brengt! Ik had heel erg gehoopt dat jij na dit algemene issue weer van perfect beeld aan het genieten was. Hier ga ik je zeker mee helpen, want ik wil dat jij zo snel mogelijk van die blokken af bent. Zojuist heb ik jouw verbinding onder de loep genomen en hierin zie ik ook terug dat de kwaliteit van de TV Box wat te wensen overlaat. Geen zorgen, dit gaan we fixen. Ik heb een verzoek ingediend bij de technische dienst om dit te verhelpen. Houd er rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat het onderzoek succesvol is afgerond. Ik ga dit in ieder geval nauwlettend voor je in de gaten houden en hoop dat ik binnenkort dé oplossing met je kan delen! 💪


Hi, inmiddels lijkt het probleem zich hersteld te hebben. Waarschijnlijk is met de oplossing van de storing afgelopen dinsdag ook dit probleem verholpen. Hoe dan ook, het TV beeld is weer zoals we het graag zien. 
Fijne feestdagen!


Hi @vbrouwer, super dat je dit laat weten! Ik ben heel blij om te lezen dat het probleem is verholpen. Ik genoot zelf van een paar vrije dagen en zie nu dat het onderzoek ook succesvol is afgerond, yay. Ik hoop dat jij ook erg genoten hebt van hele fijne feestdagen. Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het mij dan zeker weten. Dan ga ik daar graag voor je achteraan! 😊