Wederom vandaag gebeld (voor de zoveelste keer) met de klantenservice over blokkerig beeld sinds 25-10-2018. Installatie thuis reeds vervangen, maar nu blijkt dar het aan het glasvezelnetwerk ligt. Krijg nu het afschuifsysteem dat het aan KPN ligt. Kan al weken niet meer normaal TV kijken en T- Mobile komt niet met een concrete oplossing of datum wanneer dit is opgelost. Zo moeilijk kan het toch niet zijn, om naar zes weken met een oplossing te komen. Het betreft hier in Denekamp ongeveer 125 gedupeerden.
Bladzijde 1 / 1
Heb even verder nagekeken hoe het zit met de netwerk beheerder dit was zijn antwoord op 31-11-2018
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Ik heb het voor u nagekeken, maar in heel Denekamp hebben wij op dit moment geen enkele openstaande storing.
Mocht deze storing in het glasvezel netwerk zitten is hier bij ons dus tot op heden nog geen melding van binnen gekomen van geen enkele provider.
Wie houdt wie nu voor de gek!!
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Ik heb het voor u nagekeken, maar in heel Denekamp hebben wij op dit moment geen enkele openstaande storing.
Mocht deze storing in het glasvezel netwerk zitten is hier bij ons dus tot op heden nog geen melding van binnen gekomen van geen enkele provider.
Wie houdt wie nu voor de gek!!
Hi Kroon1965, dat is een opvallende reactie van de netbeheerder. Maar het kan goed zijn dat het via een andere weg loopt. Wij hebben de melding hier echt nog open staan en er wordt aan nog aan gewerkt, excuses voor het ongemak!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.