Geachte,
Betreft: blokkerig beeld en hoe nu verder
06-11-2020 Sinds enkele dagen blokkerig beeld, router, tv-kastjes gereset, kabels vervangen etc maar maakte geen verschil, hierop melding van gemaakt bij T-mobile en afspraak monteur gemaakt.
18-11-2020 Monteur Guidion geweest heeft het oude ISRA punt vervangen voor 'n nieuwe (directe stekker uit de muur nu) en constateerde “onstabiele lijn”. Omdat KPN eigenaar is van de lijn en T-mobile hier niet aan zou mogen werken, ging T-mobile de KPN inschakelen en binnen 3 a 5 dagen contact met me opgenomen worden om de lijn te meten (vanuit punt centrale naar m'n woonkamer)
30-11-2020 nog niets gehoord van zowel T-mobile als KPN. Gebeld (en na lang in de wacht te hebben gehangen) en de afdeling gesproken, hierbij werd mij verteld dat het probleem 'n “bridget tab” is (was al eerder bekend maar niet doorgegeven aan mij) en dat T-mobile hier niets mee kan en dat ik dit zelf (of door 'n technisch iemand in m'n kenniskring/omgeving moet repareren of dat Guidion dat kan maar dan zijn dan kosten aan verbonden) Gebeld met Guidion maar zij doen niets zonder seintje van T-mobile. (de mevrouw van Guidion zette me door naar T-mobile (0800-0092) waar ik direct weer in de wacht hing… na x-minuten te hebben gehangen werd de verbindingen verbroken…
Ik ben a-technisch en nu is mijn vraag: hoe gaan we dit oplossen? Zit al vanaf 6-11-2020 met blokkerig beeld. Wie kan me helpen de lijn te herstellen zodat het blokkerige beeld probleem verholpen wordt?
Alvast bedankt en hoor graag van jullie.
Groet,
Alex