Beste, we hebben alleen maar blokjes in beeld en kunnen geen tv meer kijken. Ik heb alles al geprobeerd. Hoe kunnen we het oplossen?
Bladzijde 1 / 1
Hi @tijbosch ,
Op dit moment is er een TV issue in Breda, we werken hard om het op te lossen voor iedereen. Ik heb nog twee tips voor je. Doorgaans is het beeld veel beter als je via On Demand (Uitzending of Begin Gemist) een programma selecteert. Ook kun je probleemloos live TV-kijken via TV Anywhere op je mobiel, tablet of PC/Laptop: https://thuisservice.t-mobile.nl/tv-en-radio/tv-anywhere-gebruiken/. Fijn weekend voor nu!
Op dit moment is er een TV issue in Breda, we werken hard om het op te lossen voor iedereen. Ik heb nog twee tips voor je. Doorgaans is het beeld veel beter als je via On Demand (Uitzending of Begin Gemist) een programma selecteert. Ook kun je probleemloos live TV-kijken via TV Anywhere op je mobiel, tablet of PC/Laptop: https://thuisservice.t-mobile.nl/tv-en-radio/tv-anywhere-gebruiken/. Fijn weekend voor nu!
Beste Sander,
veel dank. Het zou fijn zijn als de klantenservice dit ook weet, die plannen een afspraak in over een maand (ja een maand) met een monteur. Daarnaast is dit al een paar maanden aan de gang en wordt het steeds erger.
Als ik on demand of via gemist kijk, lijkt het nog erger. Ik kan zelfs opgenomen programma's niet bekijken. Je ziet nog niet of je naar Chantal Janzen of Wendy van Dijk kijkt. Via TV Anywhere lukt wel maar dat kan niet de bedoeling zijn. Ik ga de klantenservice weer bellen en aangeven dat hier toch echt hele andere dingen worden aangegeven en dat dit gecompenseerd moet worden.
Dank, Astrid
veel dank. Het zou fijn zijn als de klantenservice dit ook weet, die plannen een afspraak in over een maand (ja een maand) met een monteur. Daarnaast is dit al een paar maanden aan de gang en wordt het steeds erger.
Als ik on demand of via gemist kijk, lijkt het nog erger. Ik kan zelfs opgenomen programma's niet bekijken. Je ziet nog niet of je naar Chantal Janzen of Wendy van Dijk kijkt. Via TV Anywhere lukt wel maar dat kan niet de bedoeling zijn. Ik ga de klantenservice weer bellen en aangeven dat hier toch echt hele andere dingen worden aangegeven en dat dit gecompenseerd moet worden.
Dank, Astrid
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.