Skip to main content

blokjes

Beste Odido 

Na veel problemen  met de afstandbediening van Odido wat betreft volume en dit inmiddels opgelost. Veel uitzoeken alle respons hielp niet. Oplossing alles resetten maar dit terzijde. Zie dit als tip van deze ondeskundige.

Nu wat anders, ik ben weg gegaan na vele jaren bij Ziggo klant te zijn geweest mede dat ik af en toe blokjes op tv had. Volgens Ziggo door de oude coax kabel  had geen zin deze te vervangen en door het hele huis een nieuwe kabel te trekken, als dit zo wie zo zou kunnen.

Daar wij al odido klant mobiel waren gekozen voor internet en tv Odido. Mooi tv zonder kabel. Alles geinstalleerd nu na 2 maanden soms blokjes en geluid loopt ook  niet altijd synchroon.  Wij hebben dus geen kabel naar en van de mediabox en tv

Help Help Help

Groet Ruud

Uitgelichte reactie

25 maart 2025

Hoi ​@RuudScheffer, ik wil natuurlijk dat je zonder zorgen tv kunt kijken.

Nu kan het inderdaad komen doordat de Mediabox niet bekabeld is aangesloten. Kan je mij vertellen waarom het niet mogelijk is om de Mediabox bekabeld aan te sluiten? Zou je een een volledige powerflip willen uitvoeren? Is het daarna een tijdje weer stabiel? Ik zie verder geen gekke dingen op de lijn en de wifi verbinding is ook stabiel. Op hoeveel meter staat de Mediabox? Dan krijg ik een beter beeld van de situatie. Ik zie je bericht graag tegemoet!

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13531 reacties
  • 25 maart 2025

Hoi ​@RuudScheffer, ik wil natuurlijk dat je zonder zorgen tv kunt kijken.

Nu kan het inderdaad komen doordat de Mediabox niet bekabeld is aangesloten. Kan je mij vertellen waarom het niet mogelijk is om de Mediabox bekabeld aan te sluiten? Zou je een een volledige powerflip willen uitvoeren? Is het daarna een tijdje weer stabiel? Ik zie verder geen gekke dingen op de lijn en de wifi verbinding is ook stabiel. Op hoeveel meter staat de Mediabox? Dan krijg ik een beter beeld van de situatie. Ik zie je bericht graag tegemoet!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 25 maart 2025

Beste Tommie,

Als eerste bedankt voor je reactie,

Ik kan de Mediabox niet bekabelen omdat, als  ik de kabel wil  weg werken de kabel door de buis in het plafon moet en deze buis laat een kabel niet goed door vloeien, dus dit is geen optie. Wil ik toch een bekabelde Mediabox dan  loopt de kabel zichtbaar door het hele huis en dat is niet mooi dus blijft het zonder kabel. De afstand van Mediabox/TV naar modem ( meterkast ) is 12 meter, behalve de meterkast deur en woonkamer deur geen grote obstakels.

Ik heb bij het resetten van de tv en afstandbediening 2 weken geleden alles opnieuw gereset, powerflip.

Ik zal morgen nog een powerflip uitvoeren moet dan alles weer weg halen, heb n.l alles netjes weg gewerkt.

Als extra info aan jou, de blokjes zijn er soms dus niet continu en niet op een bepaalde zender en is van korte duur.

Groet, Ruud

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen