Skip to main content

Sinds gisteren doet onze tv het niet. Het blauwe lampje van de tv box blijft branden (wil ook niet meer uit), maar er is geen beeld. Netflix e.d. doet het wel.

We hebben de tv box en de modem al meerdere malen gereset,  helaas doet hij het nog steeds niet.

Hey @Leonflipsen,

Gelukkig lees ik dat het probleem inmiddels is opgelost! :smile: Blijkbaar zat je netwerkkabel in het verkeerde poortje. Mocht je nog problemen ervaren dan weet je ons te vinden. :wink:


Goedemorgen @Leonflipsen,

Welkom op de community. Een paar vragen om te bepalen waar het probleem zit.

  • Welk type modem en tv decoder heb je?
  • Hoe heb je de reset uitgevoerd? Via een harde reset door met een dun voorwerp de inkeping op de decoder/modem in te drukken? Of enkel door de stekker eruit te halen?
  • Heb je internet via glasvezel of via DSL?

Zie je reactie graag tegemoet.


Zelfde probleem. blauw lampje blijft branden, geen beeld. 

Dit is gekomen nadat ik het probleem ' geen gids' wilde oplossen. Helaas alleen maar groter probleem ontstaan. Inmiddels 2 dagen geen tv. 

Harde reset met paperclip ook geprobeerd. 

Gaat om een Amino Aria.

Wie heeft de oplossing?

 


Hallo @anjeliertje ,

 

Heb je hier een topic: Reset TV Box  Hier staat uitgelegd hoe je eventueel deze problemen kan oplossen. Als het niet gelukt is kun je het hier weer melden en pakt een medewerker van T-Mobile dit vanzelf op

PS het linkje is klikbaar


Reageer