Hey @Leonflipsen,
Gelukkig lees ik dat het probleem inmiddels is opgelost! Blijkbaar zat je netwerkkabel in het verkeerde poortje. Mocht je nog problemen ervaren dan weet je ons te vinden.
Goedemorgen @Leonflipsen,
Welkom op de community. Een paar vragen om te bepalen waar het probleem zit.
- Welk type modem en tv decoder heb je?
- Hoe heb je de reset uitgevoerd? Via een harde reset door met een dun voorwerp de inkeping op de decoder/modem in te drukken? Of enkel door de stekker eruit te halen?
- Heb je internet via glasvezel of via DSL?
Zie je reactie graag tegemoet.
Zelfde probleem. blauw lampje blijft branden, geen beeld.
Dit is gekomen nadat ik het probleem ' geen gids' wilde oplossen. Helaas alleen maar groter probleem ontstaan. Inmiddels 2 dagen geen tv.
Harde reset met paperclip ook geprobeerd.
Gaat om een Amino Aria.
Wie heeft de oplossing?
Hallo @anjeliertje ,
Heb je hier een topic: Reset TV Box Hier staat uitgelegd hoe je eventueel deze problemen kan oplossen. Als het niet gelukt is kun je het hier weer melden en pakt een medewerker van T-Mobile dit vanzelf op
PS het linkje is klikbaar