Skip to main content

Nu de TV app op Samsung sinds de laatste update helemaal een puinhoop is geworden, wilde ik casten. De verbinding komt tot stand en er komen mededelingen dat ODIDO klaar is voor casten. Dan volgt “Er is iets misgegaan. Probeer het later nogmaals. De chromecast hangt dan en ik moet naar google home om hem te stoppen.

Ik weet trouwens niet of dit probleem is ontstaan met de recente update, maar omdat de chromecast voor de rest alles doet, en er ook verbinding is met ODIDO ga ik ervan uit dat het bij de ODIDO server ligt. 

Hi @Peetvader het probleem met de Chromecast van na de update is gisteravond verholpen. Klopt het dat alles momenteel ook weer bij jou helemaal lukt met casten? 😊


Hi @Peetvader het probleem met de Chromecast van na de update is gisteravond verholpen. Klopt het dat alles momenteel ook weer bij jou helemaal lukt met casten? 😊

 

Casten getest. Werkt nu wel.

Peter

 


@Peetvader Woehoe geweldig Peter, veel kijkplezier! 😁


Reageer