Ik heb nu meer dan een week tv signaal, maar kan nog steeds niet opnemen in de cloud , blijft op in behandeling staan. Heb een extra tv box besteld, staat in mijn overzicht als afgehandeld, maar heb niets ontvangen. Staat ook Wel op de factuur. Had klantenservice gebeld, kreeg te horen dat jullie in het weekend niet werken. ???? HOEDAN??? Wil graag kunnen opnemen en de extra box ontvangen, heb nu al spijt van het overstappen, wat een gedoe.
automatische betaling stop zetten en handmatig over boeken minus de niet gelverde diensten.
Hoi
Dank je wel voor je bericht en excuses voor het ongemak! Ik heb direct geregeld dat de TV Box naar jou toe komt. Ik zie dat inmiddels het Cloud Opnemen wel is geactiveerd. Je kan zo meteen dus op beide Boxen hier gebruik van maken. Overigens zou ik de tip van
Hoi Boris, ik kan sinds gisteravond opnemen! Nu nog de 2de box, zie hem tegemoet. Dank voor je reactie.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.