Er komen weer super leuke nieuwe dingen aan! Deze keer zijn wij bezig met het introduceren van de smart TV app voor Samsung en Android smart TV's. Wat houdt dit precies in? Heel simpel, je hebt voor een TV abonnement straks alleen nog maar jouw Samsung/Android Smart TV nodig én de T-Mobile TV smart TV App en géén TV Box. Wil je meedoen met de bèta-test? Dat kan zeker! Lees wel hieronder de voorwaarden om mee te kunnen doen:
Voorwaarden
Je hebt een Community account
Samsung Smart TV vanaf 2018 of een Android Smart TV met Android 8.0 en nieuwer
TV abonnement van T-Mobile
Het gebruik van hetzelfde e-mailadres op zowel de Community als bij het aanmelden voor de bèta-test
Inschrijvingen zijn gesloten, aanmelden voor de test niet meer mogelijk. Bedankt voor jullie enthousiasme!
Verlengd tot 25 augustus!
Aanmelden voor de bèta-test kan tot 16 augustus. Na deze datum zal je ook meer informatie ontvangen over het testen van de smart TV app en kan je toegang vragen voor de testgroep op de Community.
FAQ
Op welke apparaten kun je de T-Mobile TV smart TV App (Bèta-versie) downloaden?
De T-Mobile TV smart TV App (Bèta-versie) is te gebruiken als alternatief voor de TV Box. De app is beschikbaar voor Samsung Smart TV’s vanaf 2018 en Android Smart TV’s met Android 8 en nieuwer. Kan je de T-Mobile TV App niet vinden in de appstore? Dan is je Samsung Smart TV geproduceerd vóór 2018 of heb je geen Android TV Smart TV. LG Smart TV’s worden momenteel nog niet ondersteund.
Ik heb een Smart TV van een ander merk. Kan ik ook een app gebruiken voor T-Mobile TV (Bèta-versie)?
Momenteel is T-Mobile TV (Bèta-versie) alleen geschikt gemaakt voor Smart TV’s van het merk Samsung en Android Smart TV’s van o.a. Philips en Sony. Ook werkt de T-Mobile TV smart TV app op mediaplayers met Android 8 en nieuwer (zoals Google TV 2020).
Hoe kan ik feedback geven over T-Mobile TV smart TV App (Bèta-versie)?
Je kunt in het besloten subforum van de Community altijd je feedback delen. Daarnaast zal je ten minste één keer een vragenlijst ontvangen.
Hoe kan ik mij aanmelden voor de bèta-test?
Via deze stappen kan je je aanmelden:
Geef in een comment bij dit topic aan dat je wilt deelnemen aan de test.
Meld je aan via de volgende link: Aanmelden niet meer mogelijk
Je krijgt per mail instructies om te TV app te installeren
Je kan je uiterlijk aanmelden voor de test tot maandag 16 augustus
Bladzijde 6 / 8
Ik heb een Chromecast met Google TV.
Mijn abonnement voor T-Mobile Thuis gaat in vanaf 10-09-2021, maar zou graag willen deelnemen aan deze beta!
Ik heb een Samsung TV, kan de app vinden in het zoek-menu, maar deze wordt niet geïnstalleerd.
Samsung QE75Q9FNA
Samsung TV heeft geen Android tv
Waarschijnlijk vind je andere apps uit buitenland
Ik heb een Samsung TV, kan de app vinden in het zoek-menu, maar deze wordt niet geïnstalleerd.
Samsung QE75Q9FNA
Samsung TV heeft geen Android tv
Waarschijnlijk vind je andere apps uit buitenland
Voor zover ik weet zou een Samsung TV (vanaf 2017) ook voldoen aan de voorwaarden.
Voorwaarden
Je hebt een Community account
Samsung Smart TV vanaf 2017 of een Android Smart TV met Android 8.0 en nieuwer
TV abonnement van T-Mobile
Het gebruik van hetzelfde e-mailadres op zowel de Community als bij het aanmelden voor de bèta-test
Ik heb een Samsung TV, kan de app vinden in het zoek-menu, maar deze wordt niet geïnstalleerd.
Samsung QE75Q9FNA
Samsung TV heeft geen Android tv
Waarschijnlijk vind je andere apps uit buitenland
Voor zover ik weet zou een Samsung TV (vanaf 2017) ook voldoen aan de voorwaarden.
Voorwaarden
Je hebt een Community account
Samsung Smart TV vanaf 2017 of een Android Smart TV met Android 8.0 en nieuwer
TV abonnement van T-Mobile
Het gebruik van hetzelfde e-mailadres op zowel de Community als bij het aanmelden voor de bèta-test
Het is idd, beschikbaar ,maar nog niet vrijgegeven door google.
jammer dat er niet gewoon de apk gedeeld wordt, stuk handiger geweest.
voor de T-mobileTv, werd er app tester gebruikt voor de releases, jammer dat, het nu niet het geval is.
hierdoor ben je afhankelijk van google,
misschien zou deze post in de juiste plek geplaatst moeten worden ? (tenminste als je al toegang hebt tot deze groep). Maar even voor de duidelijkheid Samsung heeft een ander platform, dit heeft niets met google te maken noch met de appstore van google. Samsung gebruikt het Tizen OS; welliswaar ook gebaseerd op linux maar geen google TV en/of Android TV ; en dus niets te maken met de problemen die google TV/Android TV gebruikers hebben met het installeren van de APP.
Het is idd, beschikbaar ,maar nog niet vrijgegeven door google.
jammer dat er niet gewoon de apk gedeeld wordt, stuk handiger geweest.
voor de T-mobileTv, werd er app tester gebruikt voor de releases, jammer dat, het nu niet het geval is.hierdoor ben je afhankelijk van google,
Geduldig afwachten is een schone zaak. Apk delen is geen goede oplossing, ivm misbruik enzovoort.
Volgende Apps zijn uit het buitenland en downloadbaar via mij TV.
Een samenwerking tussen elkaar zou goed zijn.
T-Mobile Tsjechië
Ik heb een Samsung TV, kan de app vinden in het zoek-menu, maar deze wordt niet geïnstalleerd.
Samsung QE75Q9FNA
@Dennis25 is het mogelijk dat je een filmpje hiervan maakt? Je kunt deze evt. ook via een privebericht met mij delen.
@Hans-Juriën ik zal dat doen zodra ik er tijd voor heb, heb het net geprobeerd maar kon het filmpje niet toevoegen.
Maar het komt erop neer dat ik de app kan vinden, kan ook kiezen voor ‘installeren’ maar daarna gebeurt er letterlijk niets met de installatie van de app.
Hi All,
Op mijn Samsung TV (The Frame 2020) werkt het erg soepel.
Kijk sinds vandaag zonder problemen TV. Ook mijn vriendin snapt het .
Heb tevens ook het TV Gids, Menu, e.d. Getest. Ik vind het zelf erg fijn en soepel werken (ik gebruik de “one remote” afstandsbediening).
Groet,
Robin
De Android app heeft een nieuwe datum (19 ipv 16 aug), maar wil nog steeds niet installeren op mijn Android 9 TV of (de inmiddels aangeschafte) Nvidia Shield. Treurig, treurig
Ik heb toevallig hetzelfde toestel al @QuadNL , Philips xxPUS7304/12 AndroidTV uit 2019 ook hier lukt het helaas nog niet om te installeren. App is ook nog niet zichtbaar in de androidtv Playstore.
in de algemene Playstore, is die wel te downloaden op mobiel en tablets, (werkt uiteraard niet)
We wachten geduldig af :)
@johnfeijen Als het goed is, heb je de mail eergisteren/gisteren binnengekregen. Klopt dat?
@Demi klopt, wel alleen de mail dat de app nog niet beschikbaar is Dus we wachten nog op de vrijgave van de app...
@johnfeijen Yes, klopt inderdaad. De verwachting is dat vandaag de app op de juiste wijze beschikbaar wordt gesteld voor de Android TV apparaten. In de testgroep houden we je op de hoogte!
@Demi Laten wij het hopen, op dit moment is de app voor geen enkel apparaat meer beschikbaar. ;)
Hoi @Demi ik heb nog steeds geen toegang tot de besloten groep.
Hey @Demi
Ik had mij via de link in je vorige post ook aangemeld voor deze test, maar heb nog geen bevestiging/toegang tot de beta sectie van het forum. Kan dit kloppen? Als jullie nog de lijst van aanmeldingen moeten doorlopen, wacht ik rustig af. ^^
Hi @peppi078@KeiichiroNL
Ik heb de lijst zojuist bijgewerkt, maar ik zie geen aanvraag van jullie terug. Hier kan je toegang vragen voor in de groep: https://community.t-mobile.nl/groups. Geven jullie even een seintje als dit is gedaan? Dan voeg ik jullie gelijk toe!
Hey @Demi
Bij deze, heb een toegangsverzoek gestuurd.
Hallo @Demi,
Ik heb ook een toegangsverzoek gestuurd.
De Bèta-versie van T-Mobile TV is nu te installeren op je Smart TV of Mediaplayer met Android TV 8.0 of hoger. Dit kan via de instructies die per mail gestuurd zijn. Later vanavond zal er nogmaals een mail gestuurd worden. Ook naar de testers die eerder nog géén mail hebben ontvangen.
Ik had ook heel graag mee willen doen, alleen zie ik dit bericht nu pas… Ik zit hier al heel lang op te wachten, mag ik misschien toch nog een plekje? ;)
Ik zou ook graag nog mee willen doen! Wacht ook al een tijdje en ben net terug van vakantie!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.